středa 8. listopadu 2017

Letecky ...




Moc nestíhám, tak alespoň obrazem ...

Z první hromádky mě nejvíce bavily Touhy Džendeho Džongy, po úžasné Amerikáně další milé překvapení s tématem černošské migrace. Zajímavý byl Kluk z kostek o životě rodiny s autistickým synem, tohle téma je pro mě velká neznámá. A taky jsem zjistila, že detektivní romány Kristiny Ohlsson jsou výborné jako odlehčení mezi knihami  s "těžšími" tématy ... ovšem "odlehčení" bez jakýchkoliv negativních konotací, protože její knihy jsou chytré, vybírá si zajímavé náměty a píše skvěle! A přestože jsou to většinou pořádné bichle, přečtete je skoro na jeden zátah.

V druhé hromádce byl sázkou na jistotu Emil Hakl, toho já můžu pořád. Baví mě i Bianca Bellová, hodně zvláštní (v pozitivním smyslu slova) bylo Jasno lepo podstín zhyna. Za přečtení stojí i Múza a Jodi Picoult u mě funguje stejně jako Kristina Ohlsson výše :-) Jo, a rozhodně nečtěte Morfium, to se fakt nedá ... respektive dá, protože nemívám ve zvyku knihy odkládat, ale stálo to hrozné úsilí ...

6 komentářů:

  1. Jani, zrovna zítra mám namířeno do knihovny, a tak jsem si hned rezervovala Kluka z kostek a od Jodie Picoultové knihu Čas odejít, titul Nejsem jako vy jsem četla i viděla filmové zpracování. :-)
    Děkuji za tipy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Luci, že jsem se trefila do noty :-) Přeji příjemné čtení a krásný nadcházející víkend!

      Vymazat
  2. Dobrý den, váš blog mi seslalo nebe :o). Také moc ráda čtu a zrovna jsem si říkala, že už jsem nějaký čas nenatrefila na knížku, kterou bych nechtěla dát z ruky. U vás si určitě vyberu. Můj tip je Donna Tart: Stehlík. Tedy, pokud už ji mezi svými úlovky nemáte. A pozor na bolavá zápěstí, kniha má nějakých 700 stran.

    Zdraví Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás, Hanko, a moc děkuji za Váš milý komentář! Mám velkou radost, že Vás moje knižní tipy zaujaly a snad mezi nimi opravdu objevíte právě TU "Vaši" knihu(y) :-)
      A děkuji za tip na Donnu Tartt a jejího Stehlíka - knížku už jsem měla napsanou ve svém "To Read" sešitě (před časem jsem na ni narazila v edičním plánu nakladatelství Argo) a Vy jste mi ji teď připomněla :-) A zápěstí poctivě trénuju - včera večer jsem začala číst "Malý život" a to je teda také pořádná a těžká bichle :-))
      Hanko, přeji hezký víkend, hodně času na čtení a šťastnou ruku při výběru! :-)

      Vymazat
    2. Ještě mě napadlo, jestli víte o existenci této akce http://www.ctenarskavyzva.cz/
      Hezký víkend.
      Ha

      Vymazat
    3. Hanko, o čtenářské výzvě už tak dva tři roky vím, ale zatím jsem se do ní nezapojovala - možná zkusím příští rok :-)
      Hezký večer
      J.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)