sobota 27. května 2017

Musíte ...

... si ji přečíst ...





Protože je jednoduše skvělá!!! 
Už dvakrát mě Alena Mornštajnová přesvědčila, že psát opravdu umí a její "Slepou mapu" i "Hotýlek" doporučuji, kudy chodím ...
Teď to budu dělat i s "Hanou", protože má prostě všechno, co od dobré knihy čekáte.
Silný příběh.
Výrazné postavy.
Dramatickou zápletku.
Emoce.
Hloubku.
Krásný a kultivovaný jazyk.
A mnoho dalšího ...
Skvělá kniha je pro mne ta, u níž si po pár prvních stránkách jasně uvědomíte, jak velkým vypravěčským talentem její autor oplývá, a s každou další přečtenou stránkou je vám víc a víc líto, že tenhle úžasný příběh jednou skončí ...
Nemůžete se od ní odtrhnout a čtete a čtete, dokud si s lítostí, ale zároveň i s jakýmsi radostným naplněním nepřečtete poslední větu ...
A pak jen tiše sedíte, rozdýcháváte příběh, jehož jste se stali součástí, oklepáváte se z toho, jak vás kniha dostala téměř na emoční dno, hlavou vám běží stovky myšlenek a pomalu vstřebáváte tu krásu, které jste se očima, rukama a duší právě dotkli ...
A "Hana" tohle všechno splňuje.
Nebudu vám tu vypisovat, o čem tahle kniha je. K ničemu by to nebylo ...
Pokud chcete, přečtěte si třeba tenhle rozhovor s autorkou.
A hlavně si přečtěte "Hanu".
Protože je ze života.
Protože vás dojme.
Protože vás obohatí.
A protože  ... ♥

2 komentáře:

  1. Jani, mluvíš mi ze srdce, mám od Mornštajnové všechny tři knihy přečtené (a koupené) a všechny jsou skvělé. Těším se už teď na další :-) posílám pusu z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já se taky na její další knihu už teď těším ... co vím, tak mívá mezi knížkami intervaly dva roky (Slepá mapa - 2013, Hotýlek - 2015 a Hana - 2017), takže to ještě nějakou dobu potrvá, ach jo :-) Ale v nějakém rozhovoru jsem četla, že chystá letos nebo začátkem příštího roku nějakou knihu pro děti, tak uvidíme :-)
      Pusu i vám! ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)