pátek 17. února 2017

7/2017








Sluníčko, co tak hezky lechtá na tváři a donutí vás přivírat oči ...
Pomalu přicházející jaro ve vzduchu ...
Na dlani vysmátá keramická želvička.
A v aktovce jako bonus sněhulák s parádním nosem.
Radost převeliká.
To prostě chceš ♥

Keramický kroužek Elišku opravdu baví a z výrobků, co nosí domů, je nadšená.
My taky. 
Včetně obdarovávaných tetiček a babiček, to je jasné :-) 
Do keramiky chodila už ve školce a  musím říct, že teď ve škole je to trochu vyšší level.
Zlepšuje se.
Paní učitelka je moc hezky vede, nic jim nevnucuje a soudě podle toho, jak chodí Eli domů zmatlaná, ani za ně nic nedělá, což je super.

O Elišku se pokouší nějaký bacil,  asi budeme muset odpískat její sobotní výlet s turistickým kroužkem (10km pochod) a já se už teď psychicky připravuju na lazaret (Jirkovi je taky divně).
Ale tyhle dva dnešní kousky mi prostě fakt ohromně zvedly náladu a pořád se na ně chodím koukat.
Díky, Elišátko moje ♥

2 komentáře:

  1. Jani, výrobky z keramiky jsou nádherný, máme jich doma taky dos. Honzík chodil celou první a druhou třídu, takže už jsme to neměli kam dávat, ale jak píšeš, babičky měly taky radost :-) Teď už chodit nechce, objevil tancování, takže chodí 2x týdně trsat do tanečního studia Jardy Kuneše a keramika ho pustila... Alespoň máme volno na poličkách :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No po pravdě, Jirka stresuje už teď, že toho máme doma hodně a já bych si zase nejraději všechno nechala, protože mi každý kousek připadá úžasný :-))
      Jsem zvědavá, jestli bude chtít chodit i příští rok nebo se taky přeorientuje jinam, uvidíme ...

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)