pátek 10. února 2017

6/2017











Tenhle týden každodenníodpolední rituál.
Po úkolech si s Eli kreslíme a omalováváme.
Už ráno, když se loučíme v družině, se Eliška ujišťuje, jestli budeme odpoledne zase malovat.
Začátkem týdne nakreslila úžasné velkoformátové átrojkové akvárko-moře. 
Už visí.
A protože mi záviděla moje dospělácké antistresové omalovánky, dostala od babi Soni své vlastní podmořské a hned trpělivě vystřihla krásnou skaláru.
Se svou usedlou liškou se můžu jít zahrabat ...
Ale omalovánky fakt fungují a já su totálně vyklidněná.
A tak mi ani nevadí, že mi mamka včera po mé žádosti o nepatrné zastřižení roztřepených konečků chladnokrevně ustřihla skoro 20 centimetrů a já mám teď vlasy v culíku místo pod zadek "jen" do pasu.
No stress - jsem zenová žena :-)
A znovu jsem objevila svou velkou školní lásku - pastelky Progresso. 
Jsou úžasné.
Hlavně žlutá a světle zelená, jak tak koukám ...
A protože jsem teď maximálně vyrovnaná, to, že mi si Eliška hned druhý den, nevím jak, zlomila v půli světlemodrou, jsem musela rozdýchávat jen chvilku :-)
A aspoň teď máme každá svou.

4 komentáře:

  1. A jak to moře krásně trpělivě vybarvila!
    Progresa jsem dávala mamce k narozeninám spolu s omalovánkami, taky. :)))
    Mně hrozně voněj ještě navíc... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to prý byla ta největší fuška :-) Moc jsem ji chválila.
      A máš pravdu, tu jejich neopakovatelnou vůni jsem zapomněla zmínit ... hned jsem si k nim běžela přičichnout :-)

      Vymazat
  2. Jani, krásně maluje a musí to být krásný zklidnění takhle každý odpoledne po práci a po škole... asi to doma taky zavedu :-)
    Nicméně jsem si nemohla nevšimnout, že vlasy Eli... to jsi prostě ty!!! Krásný, hustý, stejná barva... super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, fakt je to super, přesně jak píšeš - takové zklidnění po celém dnu ... vždycky si pustíme nějakou fajnou hudbu a malujeme jak o dušu :-) Pár měsíců jsem na ty omalovánky nesáhla, ale teď zase nějak přišel jejich čas ...
      Eli měla jako "malá" vlasy světlejší, docela jí to teď ztmavlo ... a máš pravdu, přesně tuhle barvu jsem kdysi měla, ale teď mám zrovna zase čerstvě nabarvené šediny, takže jsem hodně tmavě hnědá ... blond holt už asi nebudu ...

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)