úterý 17. ledna 2017

První letošní várka z knihovny ...



Petr Stančík protože má kniha výborné recenze, zajímavý námět a Magnesii literu v kategorii próza za rok 2015.
Katja Kettu protože její Porodní bába byl zážitek.
Mariusz Szczygiel a Láska nebeská protože mě jeho předchozí knihy bavily.
Katharina Hagena protože mi padla do oka v regále, když jsem hledala Hakla.
Emil Hakl protože je skvělý, jeho předchozí knížky mám načteny a Konec světa jsem zatím nestihla.
Jan Balabán protože je moje ostravská srdcovka ♥.
Iva Roze a její Rande protože mi padlo do ruky v novinkách a vzhledem k tomu, že už roky nerandím, zajímá mě, jak se to dneska dělá :-)
Jan Balabán a jeho povídky viz výše.
Tereza Boučková protože patří k mým zamilovaným českým autorkám - fejetony Boží a jiná muka budu číst poprvé, Indiánský běh/Křepelice/Krákorám/Když milujete muže je návrat k oblíbené knize.
Jiří Hájíček protože je výborný a Koně mi v jeho bilanci ještě chybí.
Michal Přibáň protože mě zajímá, jak píše prózu literární vědec.
Evžen Boček protože předchozí dvě Aristokratky mě jako příjemně vtipná a sarkastická oddechovka hodně bavily. 
Jinde - povídkový soubor autorů Olgy Černé, Edgara Dutky, Magdaleny Platzové, Jana Čumlivskiho, Markéty Pilátové, Chaima Cigana a Marka Šindelky - protože Baobab je pro mě zárukou kvality.
Haruki Murakami a jeho Podivná knihovna protože Murakamiho čtu ráda, i když od této novelky vlastně žádná velká očekávání nemám.

Co vy? 
Co právě čtete nebo máte v plánu číst?

2 komentáře:

  1. Jani, to máš zase kupu knih, za jak dlouho ji přečteš?;)Jinak z těch co sis půjčila mám přečtenou Aristokratku a chystám se na novýho Formánka a rozečtenýho mám Hartla Okamžiky štěstí. To je velká oddechovka. Od Boučkové jsem si koupila Život je nádherný tak se taky těším! Tož hurá do čtení!!! :-) A díky ta tipy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, těžko říct takhle z hlavy :-)) Řekla bych tak tři týdny - měsíc, záleží, jak vyšetřím čas. Třeba Hájíčka, Bočka nebo toho Szczygiela už mám přečteného a každá mě "stála" jeden večer. Asi už fakt čtu rychle :-) Formánka jsem dostala na Vánoce, tak jsem ho četla ještě před koncem roku. A na Hartla a Boučkovou mám rezervaci, těším se! Pusu a ať nám to čte! :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)