středa 4. ledna 2017

Na Bílou ...

... jsme se vypravili před koncem roku ...

Jen tak se projít, pokochat, nadýchat čerstvého vzduchu a hlavně si sáhnout na sníh,
se kterým to sice podle zpráv vypadalo všelijak, ale sáňky jsme s sebou pro sichr vzali. 
Náš zkušený "horský průvodce" teta Pája naplánovala nenáročnou trasu
z Bílé kolem Smradlavky na Bumbálku.

 A protože já jsem lemra líná intelektuálská, 
co by v takové zimě nejradši seděla někde s čajem a knížkou doma na gauči
a na výšlapy ji vůbec, ale opravdu vůbec neužije,
vybrala cestu s minimálním převýšením, 
kterou prý s přehledem zvládnu i já - 
hypertonička s nulovou fyzičkou, více než slušnou nadváhou
a akutním odporem téměř k jakémukoliv pohybu ...

Tak jsem zatnula zuby s tím, že to dělám pro rodinu a abych netrhala partu.
Než jsem pochopila, že půjdeme sice relativně dlouho, nicméně vlastně po rovině,
s čímž ani na delší vzdálenosti vůbec nemám problém
(na rozdíl od drápání se do kopců, které prostě momentálně neudýchám -
což mi připomíná, že bych s tím konečně měla něco udělat - ha!),
tvářila jsem se všelijak.
Jirka to myslel dobře a snažil se mě povzbuzovat rádoby motivačními větami typu,
že to dělám pro sebe a ať se podívám, jak jsem za ty roky přibrala,
a že pak budu určitě šíleně šťastná.
No nevím ...
Každopádně jsem se to snažila ignorovat a ze začátku jsem se  musela i přemáhat,
 abych potlačila chuť mu ublížit.
Jakože hodně ublížit.
Třeba svou kotníkovou outdoorovou botou.

Ale když jsem viděla to svoje natěšené a šťastné děcko,
tak jsem si prostě stáhla čepicu na uši a šla.
A šla.
A pořád šla.

A víte co?
Bylo to super!!!

Byla mi sice trochu zima (ale teta Pája měla v plaskačce rum a my zase v termosce čaj)
 a na zledovatělé cestě to docela hodně klouzalo (ale zase byla sranda).

Všichni jsme si parádně zasáňkovali a Eliška při každé jízdě pištěla jak o dušu :-)

Svítilo sluníčko, všude byl sníh a bylo nám krásně.

A já jsem fakt moc ráda, že jsem s nimi šla a neseděla doma jak pecka.

Teta Pája má v záloze další výlet na Staré Hamry, který je prý místy i trochu "do kopce", 
tak mi držte pěsti, ať mě provází síla 
a neopouští optimismus a endorfiny pořád ještě "ochromený" mozek :-)

P. S. Pokud můžete, vyhněte se restauraci hotelu Bauer přímo u Ski areálu Bílá -
hotel i hotelová restaurace jsou hezky zrekonstruované, 
ale jídlo tak na slabých 5 z 10 možných a příšerná obsluha - pomalá, zmatená a totálně mimo.

A teď pro vás mám pár fotek ...


Bílá, bílá, bílá, bílá, bílá ...

Arcibiskupský lovecký zámeček - nyní penzion

Happy děcko ♥

Potok Smradlavý










Pláně jak z Mrazíka ...


Až na Bumbálku jsme sice nakonec nedošli, protože jsme se báli, ať cestou zpátky nezatmíme -
Elišce to zase tak rychle nešlape.
Tak jsme raději nějakou dobu zůstali u hájenky Salajky
a fakt bytelně si zasáňkovali ...




Už jste někdy viděli želvu na sněhu? :-)








Smrk v hlavě a šťastná :-)


Sláva nazdar výletu!

A ještě info, že můžete nakouknout i na můj instagram, budete-li chtít ...

3 komentáře:

  1. Jandulkooo, kraj mého srdce.. věřím, že prochajda krásná, tož ať vás teta ještě vyveze k nám na Gruň.. hřebenovka z Gruňa na Bílý kříž taky supéér.. Bauer je fuj, a u nás ostuda beskyd taky za nic nestojí. Takže svaču a rum do kapsy.. Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc Vás zdravím a děkuji za tip! O Gruni švagrová taky mluvila - říkala, že bychom šli ze Starých Hamrů právě k Vám a dál by se vidělo :-)
      A Bauer už opravdu nikdy ... rum a pořádná svačina to jistí vždycky! :-))
      Krásné dny mějte!

      Vymazat
  2. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)