neděle 22. ledna 2017

Můj letošní diář ...


... je opět z Papelote pro Cestu domů ...

Tentokrát v barvě noční oblohy se žlutými hvězdami,
které jsou vytištěny sítotiskem a dvě z nich jsou proražené ...


Poprvé jsem jejich diář měla na rok 2014,
rokem 2015 mě provázela domečková verze diáře.
Loni jsem si diář pořídila jinde a byl voňavý dřevěný.
A letos se zase vracím "domů" ...


Na některých volných stránkách jsou citace z knížek vydaných v nakladatelství Cesta domů
a na jeho konci k nim najdete stručné anotace.





U diářů pro Cestu domů mi maximálně vyhovuje jejich formát a rozložení stránek,
líbí se mi výtvarné zpracování 
a tak celkově se mi s nimi ten čas prostě plánuje a organizuje výborně :-)






Tak ať nám ten rok 2017 přinese hlavně to dobré!!!

2 komentáře:

  1. A ta gumička... drobnosti vše doladí.... hezký rok i tobě. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třešnička na dortu :-)
      A děkuji za přání, Jani! Nápodobně :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)