čtvrtek 1. prosince 2016

...


... Eliščin letošní adventní kalendář ...


... alespoň takhle letecky ...


... obyčejné hnědé papírové pytlíky z papírnictví jsem olepila čísly z Tigeru 
a orazítkovala krásnými hvězdičkovými razítky od Lenky Beránkové ...


... kolíčky nám zbyly z loňského kalendáře ...


... a tohle v kalendáři Eliška letos najde ...


Drobnosti do něj nakupuju vždycky průběžně, jak mi co padne do oka ...

Letos je více než evidentní, že Eli pořád jede na želvičkové vlně,
takže kromě krásných želvích razítek od výše zmíněné a moc šikovné paní Lenky
Eliška dostane i sadu gumových želviček, želví gumy, želví odrazku na aktovku 
nebo tenhle krásný želví prstýnek ...


Moc mě baví i dva příběhy z edice Mikroliška od Běžílišky
ježčí metr nebo samolepicí bločky s ledními medvědy ...
A protože u nás taky pořád ještě vládne i Elsa z Ledového království,
koupila jsem Elišce malý bloček a Černého Petra, 
snad ho začneme konečně pořádně hrát ...
Pidibaňka se jménem, gumičky do vlasů i na hraní a vánoční izolepy 
se mi do kalendáře taky hodily.
Jo a ve slevě jsem ještě pořídila apartní obleček pro Kena,
protože nevím teda, jak ten váš, ale ten náš skoro nemá co na sebe :-)


Jedno rychlé noční rozmazané foto z pokojíčku hned po instalaci ...



Poldinka už spala, tak doufám, 
že budou ráno valit oči obě dvě :-)



Krásný a klidný advent mějte!!!

2 komentáře:

  1. Jani, ty jsi prostě úžasná šikulka! Je to fakt krásný a Eliška bude valit oči. My jsme tradičně koupili čokoládový kalendáře, ale tohle je pecka! Budu se příště inspirovat ;) Krásný advent i vám! posílám pusu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju ♥
      Ráno byla radost převeliká :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)