pátek 21. října 2016

Šátky ...


Výsledek mého prvního setkání s peruánskou alpacou ...











Dárek pro holky, který jsem vezla s sebou do Brna.

Návod z Dropsu (Carmen) mě nadchl a určitě se k němu ještě vrátím.
Vzorek rychle přibývá, je efektní, jemně krajkový
 a ve své podstatě vlastně hodně jednoduchý.
Super je, že cípy šátku jsou příjemně dlouhé a šátek se tak dobře omotává kolem krku,
spoustu návodů na trojcípé šátky má ty cípy krátké.

Brushed Alpaca Silk, se kterou se v návodu pracuje, 
je sice krásná příze, ale tím, že je kartáčovaná,
docela špatně se párá, což se mi zvlášť u prvního smetanového šátku dost nehodilo :-)
S mechově zeleným už to bylo lepší, tam už jsem jela jako po másle.

Ráda bych si šátek uháčkovala i pro sebe a mám v plánu i nějaké to "ježíškovské" háčkování,
nejspíš se ale tentokrát návodu tak striktně držet nebudu 
a zkusím nějakou jinou přízi s podílem alpacy a hedvábí,
hodně mě láká třeba Lace - ta purpurově fialová nebo džínově modrá je skvělá.

Krásný víkend mějte
a do nějakého teplého šátku se zachumlejte :-)



2 komentáře:

  1. ...na návod jsem se dívala a možná ho mám stažený - vypadá dobře a tak proberu syslírnu a asi se šátku pustím také - hezký víkend a to zachumlání už asi bude potřeba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, Zuzko, šátek je to fakt krásný!
      A zachumlání je už nutnost, já jsem se dnes probudila s rýmou :-(

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)