středa 19. října 2016

Aktuálně z knihovny ...



4 komentáře:

  1. Sylvii P. už si chci přečíst dávno, cokoliv od ní, ale furt má něco přenost... :)
    Tak já nevim, kdy se k tomu dostanu.

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, já mám (ačkoliv čtu hodně a dost toho už mám načteno) v té klasické literatuře občas sem tam nějaké krátery ... A Sylvie je jedním z nich, taky si ji už hezkých pár let dlužím ... jsem na sebe (a na ni) zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ....také mám na nočním stolku slušně vysokou věž - ať se ti dobře čte, některé tituly jsem už četla, na zbylé se ráda v knihovně podívám - díky za inspiraci a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Čtení je zkrátka životní potřeba :-)
      Díky, Zuzko, Tobě také! Krásné čtení i krásný víkend!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)