pondělí 5. září 2016

Pondělní ...



Telegraficky:
Mám hotové nové háčkované korálky, kterým musím přidělat zapínání a půjdou sem.
Během pár dní jsem přečetla všechny tři díly Sirotčince slečny Peregrinové. Skvělé!
Dnes a zítra mám ještě dovolenou, abych Elišce trochu usnadnila  adaptaci.
V 11:40 ji jdu vyzvednout před školu. 
Máme to asi pět minut a ani nemusí přes cestu, takže do budoucna jsme klidní.
Celý víkend mluvila o tom, že dnes už bude ve škole čtyři hodiny a moc se těší, tak jsem zvědavá ...
Doufám, že už dostanou nějaké učebnice a sešity, těším se, až si to společně prohlídneme.
Od známých vím, že na jiných školách už fasovali ve čtvrtek a pátek, ta naše má asi pomalejší rozjezd :-)
Od středy už Eli půjde ráno do družiny a odpoledne po obědě taky.
Čeká ji i první oběd ve školní jídelně, tak doufám, že to sama zvládne. 
Musí :-)
Dala jsem prát první pračku a doufám, že mi to venku uschne, v Ostravě je totiž pod mrakem a výrazně se ochladilo.
Oběd máme uvařený.
Úspěšně jsem přeobjednala Eli u logopedky a sebe u zubařky.
A jsem šťastná, že se mi přes víkend podařilo teplými obklady rozehnat Elišce ječné zrno a dneska už měla oko v pořádku. Párkrát ho už měla a pokaždé jsme museli k oční pro antibiotické kapky. To poslední se nějak totálně zvrhlo, měla ho snad měsíc, kapky a masti vystřídala dvoje a dokonce jí hrozilo, že to půjdeme v celkové narkóze řezat do nemocnice. Naštěstí se to potom nějak vstřebalo, ale stejně jí na horním víčku zůstala malá "jizvoďubka". Takže se mi fakt ulevilo, že jsme to tentokrát vykurýrovaly bez pomoci.

Tak koukám, že moc telegrafické to dneska nebylo.
Tož aspoň jedno velké STOP.

Dobrý start do nového týdne!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)