středa 21. září 2016

Dny ...

... nám teď plynou tak nějak rychle
a mám pocit, že nic nestíhám ...

Furt mám tendence se něčím futrovat
(asi náběh na zimní spánek nebo co),
ačkoliv zrovna já to teda vůbec nepotřebuju
a čistě ze svých tukových zásob bych středně mírnou zimu 
asi přežila úplně v pohodě :-)
Taky jsem pořád ospalá, což je ale způsobené hlavně tím, 
že každou noc jako debil čtu (a ráno si pak samozřejmě nadávám).
A nebaví mě to počasí.

V pondělí bylo venku tak škaredě a šedivo,
že Eliška odpoledne sedla a namalovala si (nám) 
tuhle krásnou barevnou perníkovou chaloupku i s cukrovým holoubkem na střeše ...
Na zvednutí nálady funguje perfektně,
Jirka už si ji uzmul do práce :-)



Nějak jsem zapomněla zalít papričky v květináči a uschly ... Shame on me!



A taky máme nasyslené první letošní kaštany
a Eliška s Jirkou se hned pustili do výroby zvířátek ...



... housenka ...


... žirafa ...


... a dvě nezbytné želvičky ...


... mimochodem, ta živá Poldinka se má taky pěkně k světu
a hezky roste, připadá nám týden od týdne větší ...


... na spaní se vždycky takhle zahrabává do hoblin ...


A hodně mě baví Eliščiny učebnice a pracovní sešity,
na ty své z první třídy si totiž už vůbec nepamatuju,
ale mám matného tucha, že takhle vymazlené jsme je teda rozhodně neměli ...

Tohle je Prvouka ...



... Matematika ...


... Psaní ...


... a Živá abeceda alias Český jazyk ...


Zatím nedostávají známky, 
až do konce září jim paní učitelka do žákovské dává razítka,
ale od října by měli najet na normální známkovací režim 
a Eliška se na jedničky už moc těší ...


A pořád platí, že cestou ze školy mi pokaždé líčí,
co dělali, jaký měla den a co bylo na oběd v družině ...





... a pořád je to tam BÁÁÁJEČNÉÉ ...




P. S. A pokud chcete, můžete kouknout i na můj Instagram ...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)