pondělí 29. srpna 2016

Čekání na čtvrtek ...


Nakukování do školní zahrady ...






Před školou - ta mozaika pamatuje ještě moje školní léta :-)

Eliška se šíleně těší, my s Jirkou jsme takoví zvláštně rozechvělí.
Nemůžeme uvěřit, že už ...
Podle seznamu jsem nakoupila všechny ty obaly, složky, tužky, štětce, barvy, voskovky, pastelky, nůžky, lepidla a kelímek na vodu.
Aktovku a pouzdro má Eli už od svých dubnových narozenin.
O víkendu jsme KONEČNĚ koupili papuče, tenisky do tělocviku s bílou podrážkou (teď se mi vybavila naše tělocvikářka na základce, která vždycky prohlašovala, že tělocvik byl za Marie Terezie, dnes máme Tělesnou výchovu - úplně ji v té tmavěmodré teplákovce s píšťalkou na krku vidím, tomu říkám déja vu :-) a střevíčky na podzim ke všech těm šatům a sukním, které bude Eliška do školy nosit.
V IKEA potom plastový box na potřeby do výtvarky a malé ručníky do školy a do družiny.
Papírové kapesníky, tolaeťáky a tekuté mýdlo tamtéž už taky máme.
Jirka byl z toho nakupování  otrávený tak trochu (ostatně jako vždycky :-), Eliška prudila o trochu víc a pohádali jsme se u toho kupodivu taky jen trochu :-)
Ale asi to máme všechno, uf ...
Dneska jsem ve školní družině zaplatila obědy a školné a raději jsem si ani nepředstavovala svou malou Elinku, jak si statečně nese ten těžký tác s obědem. 
Stačí, že mě už pár dní krutě dojímá obrázek obrovské aktovky, zpoza níž vyčuhují Eliščiny hubené ručičky a nožičky ...
Odevzdala jsem přihlášku do družiny a čestné prohlášení, že na Elišku od státu nic neberu.
Přemýšlím, jestli se mám Desatero pro rodiče prvňáčků, které jsem dostala na informativní schůzce v červnu, naučit nazpaměť :-))) 
Doufám, že nás z toho nebudou na třídní schůzce zkoušet :-))
Šaty na první školní den máme taky už vybrané.
Zbývá mi vyžehlit výše zmíněné ručníky a taky látkový ubrousek (díky za výbavu, babi :-), který mají mít na svačinu.
Jo a hlavně ještě musím VŠECHNO OZNAČIT JMENOVKOU (včetně každé tužky a pastelky) - papuče a tenisky do tělocviku  tělesné výchovy OBĚ!!! :-) 

Uf, uf, uf ...

P.S. Nesmím ztratit ten čip z jídelny.

P.P.S.  Je to 1. A :-)

6 komentářů:

  1. I já jsem dojatá. Eliška bude úžasný prvňáček :-) M

    OdpovědětVymazat
  2. A chemlonovou šňůru na klíč na krk už máš taky nachystanou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tsss ... Chemlonovou šňůrku jsem u nás doma naposledy viděla tak v devětaosmdesátém :-))
      Eli ještě klíče mít nebude, takže šňůrku nafasuje tak maximálně na čip do jídelny ...

      Vymazat
  3. Jani, úplně s tebou soucítím a vybavuju si Honzíka před dvěma lety... ať vykročíte zítra pravou nohou! pusu M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc! Vy taky ♥ ♥ ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)