čtvrtek 7. července 2016

Čtvrteční ...










Prvních pár dnů prázdninového volna si teda zatím moc neužívám, protože mě skolily nějaké pitomé zdravotní problémy ...
Naštěstí byl pět dnů v kuse doma i Jirka, takže díky němu měla Eliška ten začátek prázdnin hezký a dosyta se užili a vyblbli. Koupání bylo. A kolo. A procházky. A nanuky. A spoustu hraní a vyrábění. 
A já jsem naštvaná, že nemůžu.
Že mám v ledničce spoustu červeného rybízu (a angreštu) od mamky a že nemůžu upéct rybízový koláč na plech.
Že nemůžu jíst všechny ty letní dobroty.
Že jsem slabá, pořád unavená, točí se mi hlava a nemám na nic sílu.
Že nemůžu pořádně ven.
Tak se snažím zabavit doma. 
Čtu. Moje klasika.
Pustila jsem se do háčkované ovečky pro Elišku. 
A taky pátrám po tom, co vlastně jsem si to z jednoho keře minulý týden cestou z práce utrhla do vázičky ... moc hezké to je.
Netušíte?

Tak mějte krásný začátek prázdnin
a hlavně buďte zdraví a v pohodě!!!

2 komentáře:

  1. Jani, čtu to až teď, byla jsme na dovolené tak doufám, že už jsi OK a užíváš si s Eliškou prázdnin stejně jako ona :-) Bohužel netuším, co je to za kytičky, ale vypadají krásně! pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už jsem naštěstí v pohodě, ale tentokrát to fakt "stálo" za to ...
      Mějte s Honzíkem krásné prázdniny!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)