pátek 24. června 2016

Páteční ... 





Dneska žádná práce a žádná školka, tak jsme s Eli vyrazily ven.
Nikoli k vodě, ale trapně na nákupy, protože jsme obě potřebovaly nějaké letní sandálky.
Eliška má už několikátý rok po sobě stejnou značku trekových sandálů, které se nám na léto opravdu osvědčily, ale přála si taky nějaké hezké k šatičkám. Tak má. A přímo stříbrné.
Já jsem chtěla nějaké na klínku, protože letní střevíčky na podpatcích mě moc neberou, bolí mě z nich nohy a chodit se na tom pořádně nedá ... zato pohodlný klínek, to já můžu ... tenhle je šesticentimetrový a botky měli i v červené, ale bílá se mi zdála taková univerzálnější.
Ještě bych potřebovala nějaké vymazlené a ultrapohodlné úplně na nízkém, protože ty, co jsem si před třemi lety pořizovala kvůli ostruhám přímo ve zdravotnických potřebách, bohužel už dosloužily ... 

Takže shrnuto, podtrženo - možná to nákupní centrum nebyla zase tak špatná volba - měli tam příjemný chládek (zatímco venku příšerných 37°C), lidí tam taky moc nebylo, Eliška vydržela, nebyla otrávená a nechala vybrat boty i mě, což je takový malý zázrak, protože nakupování ji poslední dobou děsně nebaví.
A navíc měli velké slevy, takže nám zbylo i na zmrzlinu :-)
Eli měla ze sandálků takovou radost, že si je doma hned musela obout, důležitě se tu v nich prochází, prohlíží se v zrcadle a prý si je dá večer před spaním k posteli ...
A já jsem si s nostalgií vzpomněla, jak jsem jako dítě taky milovala nové boty a byla jsem úplně stejná ...

Krásný víkend mějte
a taky si něco hezkého kupte!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)