pondělí 6. června 2016

Páté ...

... narozeniny ségřina Honzíka jsme slavili v sobotu,
tradičně ve Fryčovicích, jako loni a předloni ...

Letos nám báječně vyšlo počasí - bylo slunečno, teplo, foukal vlahý větřík ...


... a nebe bylo bez mráčku ...

(Na rozdíl od těch předchozích Honzíkových  oslav, kdy nás déšť pokaždé zahnal dovnitř.)

Prostě nádhera ...




Letos byl největší boj o houpací talíř ...



... ale s bublifuky od babi Soni byla taky sranda ...




A pro mě byly nejúžasnější chvilky v houpací síti ... 
minulý týden byl celkem náročný,
tak mi to uklidňující koukání do  zeleného více než prospělo ...









Letos ségra nemá žádná koťata, zbyl jim jen tenhle černý Mourek ...



A nejšťastnější byla samozřejmě ta děcka,
protože se vyblbla úplně maximálně ...





A já jsem z těch chvilek prohoupaných v houpací síti pod listy lísky
zrelaxovaná do zásoby, tak doufám, že mi to dlouho vydrží ...

Mějte dobrý start do nového týdne
a krásný červen!!!

2 komentáře:

  1. Jani, krásný fotky, děti rostou jak z vody a ta fotka v houpačce... vypadáš úžasně!!! Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)