čtvrtek 26. května 2016

Sama, sobě, si ...



... dělám radost ...
Čas od času je to třeba.
A u těchhle úžasných textilních broží to šlo fakt samo ...





Koupila jsem tři, protože jsem se nemohla rozhodnout, 
kterého něžného spícího krasavce vybrat -
jestli toho do šeda, do modra nebo do fialova ...
Dnes už vím, že nebudu sobecká, nechám si jen dva z nich
a jeden časem odletí jinam ...
Jsem totiž dospělá a nemusím mít tři stejné brože
jen proto, že jsou to roztomilí ptáčkové, víte?! :-)


... ale pořád se nemůžu definitivně rozhodnout, který odfrnkne :-)






Elinka je pryč už čtvrtý den a já jsem za celou dobu skoro nic nestihla, ačkoliv plánů jsem samozřejmě měla plno  - třeba uklidit si knihovnu, udělat konečně pořádek ve všech těch náušnicích, náramcích a korálcích, co jsem si za ta léta nasyslila, vyžehlit (!!!) a tak podobně. Klasika prostě.
Pořád nějaké lítání, zařizování, nakupování a vysedávání v kavárnách a pak to tak vypadá :-)
Včera jsem se teda mohla alespoň trochu poplácat po zádech, protože jsem vysála, vyrobila poloteplou večeři, převlíkla postele a vyprala povlečení ...
Ale dneska odpoledne už zase něco mám :-)
Jo a nezapomínám krmit želvu, to jsou taky plusové body ... Jirka si jen stěžuje, že s Poldinkou není skoro žádná sranda, protože jenom spí a jí, ale želví catering  fláká, takže to samozřejmě zůstalo na mně. Jako bych to neříkala ... proč ty maminky musí mít vždycky pravdu?! :-)
Taky jsem chtěla víc číst, háčkovat, korálkovat a odpočívat ... To škrtám.

Pořád vzpomínám na Elišku, co asi dělá - dost mi při tom pomáhá každodenní report na webovkách školky, takže víme, kam vyrazili dopoledne a kde se toulali odpoledne, v kolik šli spát, co jedli a kdo si přidal svíčkovou nebo borůvkové knedlíky. Už byli v lanovém centru Tarzania, největší šikulové vylezli na Pustevny a taky hledali v lese poklad. Čeká je ještě maškarní a táborák. No zážitků hafo ...
Být doma bez ní snáším(e) dobře, protože vím(e), že je tam fakt šťastná a spokojená ♥
Babičkám a dědečkům každé ráno poctivě dávám info do zpráv, ať jsou šťastní taky. Mají radost.
Zase to uteklo šíleně rychle a zítra ve dvě ji už u autobusu obejmu ♥
A tak nějak celkově nám to vlastně prospělo všem :-)

Krásný a slunečný konec týdne mějte!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)