středa 20. dubna 2016

Zase doma ...


... po necelém měsíci má Eliška recidivu angíny ...

Podezření paní doktorky na mononukleózu krevní testy NAŠTĚSTÍ vyvrátily
a můžeme tak Eli nasadit "normální" antibiotika.
Tentokrát to má díkybohu o něco lehčí průběh,
Elišku bolí jen jedna strana krku
a celkově je tak nějak ve větší pohodě než minule.
Vysoké teploty a zimnice má ale furt :-(

Jirkovi je taky divně a nejspíš už má na angínu zaděláno,
výsledky bude mít zítra.
V ložnici jim asi zřídím lazaret.

A protože maminka, jakože já, se z toho všeho začíná lehce hroutit,
je fakt velkou devízou Eliščina dobrá nálada a pozitivní přístup ...

Takže třeba malujeme Szidinky ...




Tak nám, prosím, držte pěsti!

6 komentářů:

  1. Držím moc! Opravdovou angínu jsem měla jen párkrát v životě a je to hrůza. Ať je brzo lépe Vám všem! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, díky moc za podporu ... já jsem teď hlavně taková rozhozená a nešťastná, protože hlavně ty vysoké teploty jsou opravdu brutus a nenapadlo by mě, že to bude mít za tak krátkou dobu zpátky :-(
      Ale jsem na ni ohromně pyšná - zatímco jeden jedenáctiletý kluk dnes v ordinaci při odběrech plakal a vyváděl, Eliška s teplotou v klidu, s přehledem a bez mrknutí oka zvládla odběr tří zkumavek na testy i nepříjemné vyšetření na ORL a ještě se na ty doktory dokázala i usmívat, je prostě neuvěřitelná! To jen já jsem hysterický uzlíček nervů :-))

      Vymazat
  2. Jani, držte se, bude to určitě dobrý, chce to pak hodně vitamínů, ať se to zase nevrátí!!! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkujeme, vyřídím ♥
      Hlavně mi fakt spadl balvan od nás z devítky až do prvního patra, že to není ta mononukleóza ...
      A ať jste s Honzíkem zdraví!!!

      Vymazat
  3. Jani, držím a kočičáci jsou báječní. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Jani!
      A jo, jsou :-) Musím se usmívat, kdykoliv se na ten obrázek kouknu :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)