pondělí 25. dubna 2016

Ptáčci ...


V sobotu jsem byla v Olomouci na Floře
a lidí tam bylo tolik, že  jsem úplně ztratila náladu
na všechnu tu barevnou a voňavou krásu okolo vytahovat foťák.

Takže mám trapně jednu jedinou fotku rozkvetlé magnólie
 z odlehlejší části Smetanových sadů, kde bylo o poznání volněji,
ale alespoň je na ní vidět, že nám vyšlo počasí a bylo sluníčko ...



Dovezla jsem si tyhle úžasné keramické ptáčky na talířku ...


... mají přímo luxusní kukuč a za tu stovku je tam nechat,
by byl vyloženě hřích ...






Tak dobrý let posledním dubnovým týdnem!!!

5 komentářů:

  1. Ptáčci krásní! A někdo by měl dostat na zadek, že to prodává za stovku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi z té ceny spadla brada ... ostatní věci už měli naceněné "normálně" (mamka si brala ještě nějaké květináče na zahradu a ptáčky na zavěšení), ale tihle dva bobci tam asi byli za vyložené outsidery či co :-)

      Vymazat
    2. Taky bych je tam nenechala a vzhledem k tomu, jak se tvářej, tak bych je nejspíš denně krmila a jednou se dostala do blázince z toho, že nežerou :D.

      Vymazat
    3. :-))))
      Tak to mi připomnělo dialog u nás doma poté, co jsem se jimi nadšeně pochlubila -
      Jirka: Na co to je?
      Já: No tak ... ptáčci ... radost jsem si udělala ... hele, jak krásně koukají ... ty jsem tam nemohla nechat.
      Jirka: No ještě jim tam začni sypat zrní! (smích)
      Já: Tsss ...
      Jirka (melouchaří jako okresní hygienik): Víš, kolik budou mít mezi těmi křídly a všude prachu?
      Já s hlubokým nádechem počítám do deseti ...
      Eliška: Mami, krásní jsou! Úplně miloučcí!

      Tož asi tak nějak :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)