pátek 15. dubna 2016

Domečky ...

... někdy mě ten Tiger fakt baví -
třeba tyhle krásné domečkové gumy ...



A navíc dneska přijedou holky moje,
takže radost až na kost!
Těším se přímo ukrutně :-)
A vůbec mi nevadí, že jsem si při dělání pomazánky na náš tradiční večerní "raut",
rozřízla o nůž z robotu ruku tak,
že jsem chvilku uvažovala, jestli to nebude na šití ...
Eliška mi to pofoukala, zalepila vtipnou housenkovou náplastí
a to by bylo, aby se to nezacelilo samo :-)



Takže z Brna k nám právě frčí autobus, z Prahy vlak,
já za chvíli odvedu Elišku k babičce
a frčím na nádraží :-)

Krásný víkend mějte!!!



2 komentáře:

  1. Jani,užij si nádherný víkend...holčičí :o) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky! Bylo to samozřejmě báááječné :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)