středa 6. května 2015

Z knihovny ...


... jsem si naposledy přinesla tuhle hromádku ...



Když to vezmu hezky odspodu,  Mapu času jsem objevila na jednom knižním blogu
a ačkoliv to žánrově moc není můj šálek latté, těším se na ni ...
Trafikanta jsem našla v regále mezi novinkami a anotace mě oslovila natolik,
že jsem si ho vzala s sebou domů ...
Jen jeden den byl taky objev z výše zmíněného knižního blogu.
Caitlin Moran je svérázná britská novinářka, moderátorka a fejetonistka
a já jsem nejdřív četla její Morantologii
kniha Jak být ženou jí předcházela. Je to britské, je to vtipné, beru to :-)
Timur Vermes a jeho Už je tady zas mi byl doporučen a vypadá to hodně dobře.
Nedávno jsem četla tuhle Glattauerovu knihu a bavila mě hodně,
 Každá sedmá vlna je její pokračování, takže to byla jasná volba,
protože jsem zvědavá, jak to s hlavními hrdiny dopadlo ...
Na kopci Jiřího Březiny mě zaujala hlavně proto,
že kvalitní českou detektivku jsem nečetla už dlouho ...
Řekni vlkům, že jsem doma měla taky výborné recenze ...
Bertík a čmuchadlo protože prostě Petra Soukupová :-)

Co teď čtete vy? 

3 komentáře:

  1. Tak ta Mapa času vypadá přesně jako můj šálek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mě napadlo! :-)

      Vymazat
    2. Asi zaúkoluji mamku, ať mi to půjčí u nás. :)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)