sobota 2. května 2015

Tmavěšedá ...

... obháčkovaná dřevěná ramínka jsem vezla holkám do Brna 
v rámci dárečků, které si dvakrát do roka slavnostně předáváme -
jednou k Vánocům a podruhé k narozeninám - 
ty slavíme  jednou v červnu a dvakrát v srpnu ...



... ačkoliv ta tmavě šedá působí na první pohled možná trochu ponuře,
přesto mě hodně baví, ostatně jako všechny odstíny šedé ...


... a protože odezva byla kladná, asi v tom nejsem jediná ...



... menší a větší - jako ty moje dvě holky ♥



Hezký,
 a v rozporu s dnešním příspěvkem hlavně ne šedivý, 
víkend!!!

2 komentáře:

  1. Prima nápad, vypadají tak hezčí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že jo?! :-)
      Akorát, že mi těch starých dřevěných pomalu ubývá - babičce už jsem skříň vyrabovala, ještě to musím zkusit u mamky a pak nevím, možná se podívám do nějakých bazarů a tak ...

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)