úterý 14. dubna 2015

Výjimečně ...


... skoro uprostřed týdne jsem dnes byla s Eliškou doma,
protože je nachlazená a školku jsme na celý týden museli zrušit.
Od zítřka nastupuje hlídací babička s dědou, ještěže je máme,
já musím zpátky do práce.
Škoda, že jsme nemohly na procházku, krásně svítí sluníčko,
ale vyprala jsem tři pračky prádla a ven šlo alespoň to prádlo.

Chvíli jsme procvičovaly na logopedii, tentokrát "l", 
které Eli kvůli té trochu posunuté spodní čelisti taky nevyslovuje správně ...
Zrovna tohle procvičování nám zatím moc nejde, Eliška se pak vzteká a rozčiluje
a mé cholerické já v duchu nesčetněkrát musí počítat ne do deseti, ale do dvaceti ...
Musím asi být důslednější,
 i když teď spolu "blbneme" před zrcadlem zhruba každý druhý den
a už tak Eli někdy skoro protáčí panenky, když řeknu, že jdeme cvičit ...
Mám pocit, že každodenní procvičování by ji spíš odradilo,
než nakoplo správným směrem ... uvidíme ...

Každopádně chválím a chválím, aby neztratila chuť a motivaci ...


No a po logo pak už jen čajíčky, kreslení a nové narozeninové pexeso ...


... větší formát (9 x 6 cm),  pevné a odolné kartonové provedení ... 


... povedený design s milými a veselými ilustracemi  Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg,
zkrátka fajná záležitost...







... a v rolích diváků tentokrát oblíbená kočička Szidinka 
a nová, taky narozeninová, barbína Jůlinka, 
obě sladěné do blankytně modré ...


 ... a můžete hádat třikrát, kdo vyhrál,
i když podle toho, jak se Eli tváří, to tak nevypadá ...
Vítězný obličej jsem vyfotit nestihla,
a to mě porazila třikrát :-))



Mějte klidný a slunečný týden
a hlavně buďte zdraví!

2 komentáře:

  1. Držím palce, pexeso máme taky a krásně se podle obrázků vymýšlí příběhy :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, bojujeme, bojujeme :-)
      Pexeso je fakt suprové, Eliška je taky pohádkář, tak ji fakt baví ...

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)