středa 8. dubna 2015

Sluníčko a fialky ...

... dnešní malé radosti ...


Při tom bláznivém proměnlivém počasí posledních dnů
(ráno tady dokonce zase "něco" padalo z mraků a z kabelky jsem musela vytáhnout rukavice)
jsem se až divila, že odpoledne sluníčko vydrželo více než tři hodiny v kuse ...


Tak jsme si sluníčko s Eliškou cestou ze školky užívaly 
a nasbíraly jsme si domů kytičku fialek ... letošní první ...





Voní nádherně ... fialkově ... a jenom fialkově -
nevím teda jak u vás, ale u nás na sídlišti je docela kumšt najít místo stranou,
kam se nedostanou "vy víte kdo" a rostou tam fialky, které opravdu voní
a ne jako několikrát loni :-))


 



Krásné fialkové jarní dny mějte! 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já právě taky, připadá mi úplně omamná :-)

      Vymazat
  2. Krasná kytička, Shikaneder u Elin dům se srdíčkem�� teta P.

    OdpovědětVymazat
  3. Malé radosti jsou potřeba......krásné dny přeji Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč ... i Tobě, Jani.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)