úterý 28. dubna 2015

Pro holčičky ...




... Míšu a Pavlínku ...


... jsem jako malou pozornost uháčkovala korálky ...


... v růžovém aneb sázka na jistotu ...




... s jejich maminkou jsme se viděly po strašně dlouhé době,
a to jsme spolu na výšce byly skoro denně ...



... a není to jen tím, že ona Znojmo a já Ostrava ...


... znáte to - přibývá práce, dětí, starostí a povinností 
a času a prostoru je najednou tak málo ...



... naštěstí to ale bylo stejné, jako kdybychom právě vyšly z přednášky prof. Večerky
o staroslověnské vzdělanosti na Velké Moravě a v přemyslovských Čechách :-)


A do toho Znojma v létě fakt přijedeme, Kristi, přísahám na raba :-)

2 komentáře:

  1. Milá Jani, ještě jednou moc děkujeme za krásné korálky a teď i za super fotky a psaní!!!!!!!!!!!!!! I jsem si trošku pobrečela při vzpomínce na naše studijní i nestudijní zážitky:-) Doufám, že v létě to pořádně probereme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristi, to každopádně! :-) Taky jsem z toho našeho setkání byla naměkko ...
      A s tím Večerkou jsem si hned vybavila Petra a jeho chaotické vytahování a schovávání pravítek a psacích potřeb, při kterém ani pan profesor nestačil zírat :-))
      A Večerkovu historku, jak jel s s Janem Chloupkem tramvají na přijímačky na Právnickou fakultu a na Veveří mu řekl: "Ty, Chlópku, pojď radši na tu fildu!" :-)) Aneb jak se náhodně zrodili dva významní čeští jazykovědci :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)