čtvrtek 2. dubna 2015

Klepy klap ...


V práci připravujeme konferenci, takže těžké fofry a střední zmatky,  tudíž následně střednětěžké stresy, ale příští týden ve středu odpoledne už by mělo být "po", tak doufám, že si to pak všechno zase sedne a bude klid ... aspoň chvíli ...

Doma taky nějak extra nestíhám, koš na špinavé prádlo pomalu, ale jistě přetéká a ten se žehlením se na mě z kouta mračí už čtrnáct dnů ...
Ještě že zatím zvládám jídlo a osobní hygienu a nezapomněla jsem na Eliščin baťůžek na keramiku a plavání - já vím, že na Matku roku to není, ale poslední dny fakt jedu "o dušu", takže za daných podmínek extra výkon :-)
Teď  ještě  nezapomenout ji ve čtvrtek a v pátek  odvést místo do školky k prababičce, protože mají prázdniny ...

Dnes jsem navíc zjistila, že mám v tubičce poslední tři prášky na vysoký tlak a mylně jsem žila v domnění, že v lékárničce ještě jednu tubu mám - no, samozřejmě nemám, je to šlendrián a jsem nemožná ...
Kvůli práci si teď nemůžu dovolit čekat ráno v čekárně s důchodci dvě hodiny jen kvůli receptu, protože jen tak mezi dveřmi mi ho sestra nepodá - musím vždycky hezky naklusat až do ordinace a nechat se kontrolně změřit.
Jediný den, kdy má dr. ordinační hodiny odpoledne pro pracující, je čtvrtek a já jsem tak trochu nervózní, protože a) nevím, jestli to z práce stihnu, b) nevím, jestli dr. taky nebude mít velikonoční prázdniny a za c) vlastně nevím, jestli tam vůbec bude, protože ty odpolední ordinace fláká a nezastihla jsem ji tam skoro nikdy ... 

Zkrátka fakta, která mi prostě spolehlivě zvedla tlak :-)

Kdyby to tudíž s tím receptem dnes náhodou neklaplo, tak mě asi klepne,
protože se zbývajícími dvěma prášky vydržím jen do pátku a pak nevím ...

Ještě štěstí, že mě o víkendu nečekají (aspoň doufám, ale radši to klepužádné stresy,
 ale oslava Eliščiných 5. narozenin,
a tu si hodlám parádně užít - tlak netlak!

Mějte klidný finiš pracovního týdne
a pokud potřebujete, můžete se odreagovat třeba ptačími obrázky,
které jsme s Eli pořídily cestou ze školky ...

Mě osobně to teda trochu pomáhá - 
jen u toho nesmím obsedantně myslet na to, 
že jsem de facto bez prášků a tudíž mě možná klepne :-)))

Srdečně zdraví Vaše sklerotická hypertonička














2 komentáře:

  1. Jani, moc vtipné, trefné a doufám, že tě opravdu neklepne:-) Fotky jsou krásný, pořád žasnu kde se to v Tobě bere jak jsi šikovná... a hlavně vidím, že krize středního věku se dá řešit daleko lepším způsobem, než řeším já:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, asi je to ve mně jako v koze :-)))
      A náhodou - to tvoje řešení není vůbec špatný, někdy bych si to takhle zkusila ráda :-)))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)