sobota 4. dubna 2015

5 ...


... právě dnes ...



... už je to naše malá velká slečna ...


Jak nám roste přímo před očima a já mám pocit, 
že mi něco nenávratně uniká,
tulila bych se k ní čím dál tím víc,
zatímco Eli se chce mazlit a muckat čím dál míň ...
Je to přímá úměra?


Navíc je převážná většina těchhle tulících chvilek vykoupená 
jejím přezíravým dospěláckým "Mami, prosím tě, už dost ..."


... a já jsem proto  nesmírně vděčná, že za ručičku se mnou ještě pořád venku chodí ...





... takže dnes pět a to, co jsem napsala tady před rokem,
platí pětinásobně  ...



... prostě ♥ největší ...

4 komentáře:

  1. Tak dodatečně všechno nej! Ať je veselo a zdravo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ♥
      Nějaké to veselo je u nás naštěstí skoro pořád a zdraví jsme teď taky, ale raději to klepu! :-)
      Krásné Velikonoce!

      Vymazat
  2. Přeji i já všechno nejlepší. Přesto, že čas tak letí, přináší vždy něco nového a hezkého co malá a velká holka mají jen a jen mezi sebou a "votom to je ". Pravda i já bych čas trochu brzdila :o)
    Takže vše nej nej
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)