úterý 24. března 2015

Počty ...

Já s mamkou na balkóně našeho bytu v 6. patře ostravského věžáku ...

Tipuji, že je mi tu tak devět, takže fotka bude asi z roku 1987 ...


Když byla mamka tak stará jako já dneska, bylo mi už šestnáct a ségře deset ...

Elišce bude za dvanáct dnů "teprve" pět  ...

Když jsem se narodila já, bylo babičce 46,
zatímco mamince bylo čerstvých 52, když přišla na svět Eli ...

Pokud bychom si zafabulovali a připustili možnost,
 že budeme  tenhle lehce progresivní model kopírovat i my dvě, 
stanu se babičkou v 58 a Eliška mámou ve 26 ...

Teď se přímo nabízí obligátní raoulovská otázka "A co na to Jan Tleskač?", že? :-)

Přiznávám rovnou, že nevím ...

Každopádně ale vím, že dneska má moje maminka narozeniny -

takže, mami, ♥ ♥ ♥


4 komentáře:

  1. Mam chripku. Teplotu. Nechapu nic a nikoho,ale tady se smeju a smeju a smeju. A trochu i dojate!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))
      Božátko ...ať jsi hlavně brzy zdravá a fit! Chřipka je mrcha a určitě nemá smysl pro humor, tak ji zkus kromě jiného udolat právě tím smíchem a dobrou náladou, to by ji mohlo totálně rozhodit a zmást :-) Jsem zvědavá, jestli si na tuhle blbou radu vzpomenu, až ji někde chytím sama :-)) Každopádně držím pěsti! Brzké uzdravení!

      Vymazat
  2. Moc pěkně napsaný Jani a to jsi ještě proti mě mladá máma, já už se vnoučat asi nedožiju...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi, třeba bude Honzík šikula :-))))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)