čtvrtek 19. března 2015

Na přání ...


... napsala mi jedna dáma na Fleru, že se jí moc líbí tyhle háčkované korálky
a ptala se, jestli by nešly udělat bez zapínání, 
extra dlouhé, na několik otočení kolem krku ...


... a já, celá blažená, že se korálky líbí, jsem samozřejmě souhlasila - něma problema :-)


... původní požadavek byl na alespoň dvoumetrové, 
ale protože nejsem žádný troškař, 
 tak hlásím, že jsem slečnu/paní ukecala na ještě delší, bo když už, tak už ...

Ať žije sluníčko při focení :-)

... a korálky jsou tedy dlouhé, ale jakože fakticky -  mají 335 cm! :-)




... takže milá zákaznice, která mi svou objednávkou udělala velkou radost,
je může kolem krku obtáčet a obtáčet do aleluja :-)


Přeji vám pohodový pátek a hodně sluníčka!

2 komentáře:

  1. Extra délka, jsou supr:-)
    Ještě mrknu na Flér, co máš nového.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ajko :-)
      Asi o takový typ rozšířím repertoár :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)