středa 25. března 2015

Krása ve formátu A3 ...


... plakáty by Myyna jsem si objednala před časem -
pro sebe a jako dárek kamarádce úžasnou volavku ...


... a Elišce do pokojíčku tahle čtyři krásná zvířátka 
(vlastně tři, protože koníčka nám nejhodnější Myyna poslala jako bonus) ...


... a ačkoliv se tu Eliška trochu šklebí,
tihle dva fešáci se jí líbili nejvíc...


V pokojíčku už nám všechno visí -
moudrou sovu jsme skamarádili se sovičkovým věšáčkem od Švédů :-)


... ochočenou lišku z Malého prince chtěla Eliška nad postel ...


... tučňáka-vegetariána, který je prostě úplně ♥,
 jsem musela vyfotit takřka z profilu -
visí na zdi naproti oknu a odráží se v něm světlo ...


... a koníček? 
Ten Elišce zřejmě nakonec učaroval nejvíc,
protože ji dokonce inspiroval k vlastnímu autorskému projevu ...


... což dojalo a pobavilo nejen nás,
ale tak nějak mám pocit, že to vyloudí úsměv na tváři 
Markétě :-)

A je to dokonce signovaný originál :-)

Takže koníčkům a vůbec všem zvířátkům třikrát Nazdar!
Zdar! :-)

2 komentáře:

  1. Krásný obrázek Eliška namalovala! To mám radost, že jsem ji tak inspirovala :).
    Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení je na naší straně :-)
      Plakáty jsou totiž kouzelné!

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)