neděle 8. března 2015

Čekají na mě ...


... poslední úlovky z knihovny ...



Zvlášť výživný bude asi tenhle 920 stránkový román z viktoriánské Anglie, který mi doporučovala kamarádka.
Když jsem ho zahlédla v knihovně v regále s novinkami, trochu mě zaskočila jeho tloušťka - skoro osm centimetrů, což se jen tak nevidí a já si nevzpomínám, že bych někdy takhle objemnou knihu četla ...

Tomu říkám výzva!
Jsem zvědavá, jak dlouho to budu číst :-)



Co právě čtete vy?
A máte nějaký zajímavý knižní tip?

6 komentářů:

  1. Od té doba co jsem musela číst odborné knihy nejsem schopná se začíst do ničeho, snad se to zlepší a začnu vozit knihu zase na cestu do a z práce.Rozečtený leží na nočním stolku Egypťan Sinuhet.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to se určitě časem poddá, neboj :-)
      Já na cestě do/z práce taky v autobuse čtu, ale toho Fabera si teda určitě do kabelky brát nebudu :-)
      I když, ten bude nebezpečný i před spaním - protože usnout uprostřed věty a dostat pak tou knihou do obličeje, to by byla pořádná rána :-))
      Sinuheta bych si ráda po letech zase znovu přečetla, díky za připomenutí ...

      Vymazat
  2. Fabera čtu, přinesl mi ho Ježíšek, ale bude to na dlouho. Spíš musím "švihat" s diplomkou, takže čtu jen za odměnu, když dopíšu větší úsek. Ale odborné studie pro diplomku musím proložit něčím záživnějším a hlavně krátkým. Naposledy to byla Irena Dousková, rovnou všechny (Hrdý Budžeš, Oněgin byl Rusák, Darda, O bílých slonech) a od Beáty Matyášové Klára nad propastí. A ráda čtu Mariusze Szczygiela, píše spíš reportážním stylem, ale mám ho ráda. Srdečně zdravím z Brna, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočenko, já jsem právě s tím Faberem myslela Tebe :-) Jsem na sebe taky zvědavá teda :-)
      Douskovou mám taky moc ráda, zkus ještě "Čím se liší tato noc". Beátu Matyášovou neznám, kouknu na to. A na Szczygiela se chystám už hodně dlouho, mám ho v knihovně rezervovaného.
      Ať Ti to píše, myslím na Tebe!

      Vymazat
  3. Jani, já teď čtu Člověk Gabriel od Kateřiny Dubské, není to špatné, ale hodně poetické, místy na mě až moc i přesto, že jsem vyloženě poetická duše:-) A taky jsem dočetla Vzpomínky co neuletí do Hany Andronikové... hodně smutný, ale krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tu Hanu mám v knihovně rezervovanou, už se na ni těším. A na Dubskou se podívám - schválně, jestli to bude moc i na mě :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)