úterý 10. března 2015

Bez formy ...


... vyrábějí sklářští mistři vázy, mísy, zvířata, těžítka a jiné okrasné výrobky 
z hutnického skla. 
Barví je skleněným prachem a všechny jsou jedinečným originálem 
s osobitým rukopisem každého skláře.




Tahle kráska je moje - úžasná váza od babičky ... ta "čtyřkilová" :-) 



Pár krásných a nekýčovitých věcí z hutnického skla má doma i mamka.
V dětství mi to vždycky připadalo obludné, teď jsem z toho paf ...



Ségra je o šest let mladší, tak mám trochu náskok a můžu ještě nějakou dobu 
spoléhat na to, že zatím nedospěla do fáze, v níž se právě nacházím já -
šíleně se mi to líbí!!!


Takže teď mi už jen zbývá zpracovat mou milou maminku, 
aby se těch svých hutnických krás vzdala v můj prospěch :-)


2 komentáře:

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)