čtvrtek 5. února 2015

Zítra ...


... jsem objednaná ke své zubařce, 
protože mi vypadla plomba a ulomil se mi kus stoličky ...

Proč si to tady otevřeně nepřiznat, mám určité obavy :-)

Odontofobií netrpím - na to je u nás v rodině expert moje sestra, která má tuhle diagnózu dokonce lékařsky potvrzenou :-)
Na preventivky chodím pravidelně a paní zubařka je celkem v pohodě, nicméně naposledy mi dělali plombu někdy na základce a s ulomeným zubem taky žádné zkušenosti nemám, takže se není čemu divit, že  mi fantazie pracuje na plné obrátky ...

Když mi paní zubařka před třemi lety krátce po sobě trhala obě pravé osmičky, byl to totiž fakt zážitek - horní šla ven v pohodě, protože se mi trochu viklala.
Ovšem spodní mrcha mi rostla křivě a ač je paní zubařka opravdu zkušená trhačka a trhá dobře a ráda, byl to očistec ...
Když mi začala účinkovat injekce, bojovala s mou osmičkou statečně asi dvacet minut - tahala, páčila, viklala, zkoušela to rychlým trhem i pomalým "přemlouváním", všechno marné, zub se skoro nehnul ... 
Paní zubařku to trochu rozhodilo a celá zpocená začala nahlas přemýšlet, že mě měla radši rovnou poslat na stomatochirurgii.
Jenomže pak si asi řekla, že to jen tak nevzdá a mordovala mě dalších dvacet minut, než dostala tu pitomou stoličku ven.
Ta pravá sranda ovšem začala, jakmile mi přestala účinkovat injekce proti bolesti - strávila jsem skoro týden na Valetolu a díky tomu zdlouhavému tahání a páčení jsem měla více než měsíc vevnitř v puse po celé pravé straně afty - obrovské, brutální, bolestivé ...
Navíc, jak se do toho rázná paní zubařka pořádně položila, vyrobila mi na tváři (rukou, v níž držela kleště a opírala se s ní o mou čelist) opravdu velmi efektní modřinu a vypadalo to pak, že mě Jirka doma bije ...


Ještě pořád si myslíte, že jsem jak malá a divíte se mi,
 že se toho případného trhání trochu bojím? :-))

Snad to přežiju bez ztráty zubu ... :-)

P.S.

Už tři roky mám v kartě poznámku, že je třeba odstranit i zbylé dvě osmičky na levé straně, protože spodní se mi viklá a horní je trochu křivá a když nebude mít spodní kámošku na skus, je prý vlastně zbytečná.
Na každé kontrole na to paní zubařka přivede řeč a já stále zbaběle, leč úspěšně odolávám s tím, že mě zuby nebolí a že ven nee nebo možná příště ...
Tak doufám, že to zítra všechno nevezme jedním vrzem aneb z jedné huby na čisto :-)

Držte mi pěsti! :-)


2 komentáře:

  1. Jani, držím palce, já osmičky naštěstí nemám ani neměla :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Jani :-)
      Jsem fakt zvědavá, jak dopadnu :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)