pondělí 16. února 2015

Štěstí ...

...   při mně stálo, když Hanka ze SEW4HOME  losovala výherce
  ♥ valentýnské soutěže na svém FB profilu ...


... a domů mi poštou přišlo osm nádherných srdíček ...



... přestože s Valentýnem doma moc nekamarádíme,
tahle veselá ♥ jsou tak milá a kouzelná, že se s nimi prostě dekorovat musí -
Valentýn Nevalentýn ...


... po Hančiných nádherných věcech jsem pokukovala už delší dobu,
poprvé jsem si jich všimla u maminek z Mámami
kde má své výrobky hned v několika sekcích,
později jsem na ni narazila i na Fleru ...



... a už se chystám na objednávku ...

♥ třikrát zdar!!!

4 komentáře:

  1. Krásná záplava srdíček:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥ - přesně tolik :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře, tahle paráda zahřeje u srdíčka :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, přesně - aneb jak potěšit srdce srdcem :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)