pátek 6. února 2015

Selfie s Karkulkou ...




Focená naštěstí včera odpoledne, ještě s úsměvem ....

Teď mám pusu ztuhlou po injekci, takže jsem schopná vyprodukovat 
jen takový nějaký prapodivný  škleb :-)

Bilance před návštěvou zubaře: 
1 vypadlá plomba, 1 ulomený zub (1/4) a 1 kývající se osmička.

Bilance po návštěvě zubaře:
2  vrtání, 1  amalgám, 1  cementová výplň do ulomeného zubu a 1 vytrhnutá osmička.

Tak mě to teda vychází mínus jeden zub, přece jen mě paní zubařka dostala :-)

Ale zase mám dva spravené a koncem března mám jen přijít na odvrtání toho cementu.

Každopádně, teď mi pomalu, ale jistě začíná odeznívat injekce,
takže se asi půjdu natáhnout a zkusím bolest zaspat. 
Valetol mám ale pro jistotu připravený.

Mějte krásný víkend!

2 komentáře:

  1. Koukám, čtu jak si dopadla...au si hrdina...
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za účast ... sice ještě trochu au, ale jinak si už pískám :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)