pondělí 2. února 2015

Mořské, půlnoční a dlouhé ...


... takové korálky si u mne vybraly tři výherně korálkového losování ...


Jana z Jehla, háček, dřevo a jiné radosti mi napsala, že by ráda nějaké mořské ...


... spíše kratší, do výstřihu a korálky raději větší ...


... modrobílozelená kombinace plastových korálků zbroušených do typu sluníčka
mi připadala ideální ...
... mám tenhle typ korálků ráda, dobře se s nimi pracuje, 
jsou k dispozici v poměrně pestré škále barev a myslím, že vypadají opravdu efektně ...


... bavlnka tentokrát béžová ...



... druhá výherkyně Faia má nejraději drobné a jemné korálky
a vybrala si z už hotových tady tu ...



... takže k ní putovaly tyhle Půlnoční - délka do výstřihu, černá příze ...


... a na ní temný rokajl s metalickým leskem v odstínech modré, zelené a fialové ...




... třetí vylosovaná Zuzka z Korálky dnů to nechala celé na mně, včetně barvy ...


... napsala jen, že nosí raději delší, tak jsem jí vyhověla a umotala jí tak dlouhé,
že se ani pořádně nevešly na mou "fotící" vázu :)



... kombinace tmavě šedé příze, větších tyrkysových sluníčkových korálků a 
drobnějšího rokajlu s růžovým průvlekem ...



Opravdu velmi mě potěšilo,
že jsem se všem třem dámám trefila do vkusu a korálky se jim líbily -
moc děkuju za vaše milá slova! ♥

Ať se vám krásně nosí, ať  vám dělají radost 
a ať vám sluší a jste v nich nejkrásnější!!!

8 komentářů:

  1. Jani jsou moc pěkné:-) Co k nim zkusit i náramky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko :-)
      Náramky jsou ve fázi zkoušení - hledám co nejideálnější způsob zapínání :-)

      Vymazat
  2. Jani, jsou opravdu moc hezké a na fotce stejné jako v reálu, už se těším na léto...zatím je daleko, ale já si počkám. Děkuji a měj hezké dny :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já děkuju ♥
      Moc mě to těší!
      A Tobě taky přeji krásné dny a hlavně, ať jsi brzy zdravá a fit!

      Vymazat
  3. Milá Janičko, moc děkuji za korálky, jak už jsem psala - skvěle jsi se trefila a mám z nich velkou radost. Konečně mi vyšla chvilka a udělala jsem nějaké fotografie, tak mohu napsat příspěvek na svůj blog. Hezký poslední únorový týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, jsi moc milá - já děkuju a jsem opravdu ráda, že to vyšlo a že se Ti korálky líbí. To je zase moje největší radost :-)
      Krásné dny i Tobě!

      Vymazat
  4. Gratuluji výherkyním, korálky jsou pěkné všechny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)