čtvrtek 8. ledna 2015

Šedesát ...


... je právě dnes Františku Segradovi ...

Debutová deska s lakonickým názvem Segrado mu vyšla začátkem října loňského roku.
Napsala jsem si o CD Ježíškovi a asi jsem byla fááákt hodná, protože mi ho přinesl :-)






Poprvé jsem tohohle svérázného a osobitého Valacha s nezaměnitelným hlasem zaregistrovala před pár lety, když jsem si pořídila společné CD Michala Horáčka a Jardy Svobody Tak to chodí, kde má dvě písničky.  Zpívá a hraje v kapele Veselá bída, hostoval s Čechomorem a nepřehlédnutelný a hlavně nepřeslechnutelný byl i v několika projektech Michala Horáčka (Strážce plamene, Kudykam nebo Český kalendář). 
V jednom z jeho posledních rozhovorů jsem se dočetla, že uvažuje o společné desce s Jarkem Nohavicou, což by mohla být skutečná hudební delikateska ...

A teď malá ochutnávka ...

... jedna z nejkrásnějších písniček z celého alba
a zároveň taky bohužel poslední skladba Petra Hapky -
Když tudy vezli Gagarina ... 



Taky mám moc ráda písničku Praha,
 kterou Františkovi Segradovi napsal Jarda Svoboda z Trabandu ...



... stejně jako výborný a vtipný song Něco hezkého,
který je poetice Trabandu hodně blízký ...




... úvodní song S pomocí boží je předělávkou výborného Toma Waitse ...




Tak všechno nejlepší a jemu i nám přání,
ať mu to s  tou boží pomocí ještě dlouho tak krásně zpívá ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)