pátek 2. ledna 2015

Přesně před rokem ...

... jsem tady na blogu publikovala svůj první příspěvek, takže dnes mám takové své malé, ale moc důležité výročí.
Někdy v létě 2013 jsem na netu našla skvěle fungující rozptýlení od depresivního a beznadějného hledání práce po mateřské - narazila jsem tu totiž na několik úžasných, zábavných a inspirativních blogů, za nimiž se skrývala řada úžasných, zábavných a inspirativních žen. Chodím za nimi pořád a ačkoliv poslední dobou už nestíhám jejich články komentovat tak jako dřív, stále je všechny poctivě čtu.
Protože se u nich zaručeně odreaguji, protože mě baví, těší a inspirují, protože je mám ráda ...
Když jsem se loni v lednu odhodlala založit si svůj vlastní blog, chtěla jsem hlavně přijít na jiné myšlenky, vyplnit volnou chvíli a po třech letech mateřské zaměstnat znavenou hlavu něčím  "více tvůrčím" ...
A taky jsem měla nutkavou potřebu sebe a svůj svět tak nějak více sdílet, abych měla znovu pocit, že ve svém vlastním životě jsem důležitá hlavně já, sama za sebe ... Potřebovala jsem mít něco jenom svého, místo, kde si můžu pročistit hlavu a být bez sebemenších výčitek sobecká a svá ...
Eliška pro mě samozřejmě je smyslem všeho a život bez ní si už nedovedu představit. Uvědomila jsem si ale, že pokud chci, aby byl její svět šťastný, pestrý, plný zajímavých věcí a přínosných zkušeností, jednou z těch nejpodstatnějších věcí je, aby měla šťastnou a spokojenou maminku, která je klidná (nebo alespoň klidnější), vyrovnaná (vyrovnanější), která dokáže lépe zvládat své emoce a zpracovat myšlenky, která i ve zdánlivě banálních a nedůležitých maličkostech a prkotinách umí najít něco hezkého, milého, tvůrčího a vtipného ... 
Právě o tomhle to podle mě je.

Nejsem tak naivní, abych si myslela, že právě blog je samospasitelný a jeho psaní je tou alfou a omegou všeho, protože samozřejmě není ...
Přišla jsem ale na to, že (alespoň pro mne) to je jedna z cest,  jak sama sobě pomoci, jak se zklidnit  a  hodit se více do  pohody,  jak najít nějaký  (jakýkoliv) smysl,  jak se příjemně bavit a v neposlední řadě také jak ušetřit za psychoterapii :-) U mě to totiž vážně funguje ...

Poslední půlrok byl u mne ve znamení velkých změn a hlavně závěr roku byl hodně hektický a stresující ... pracovní nasazení mi tak trochu udělalo čáru přes rozpočet a přestože jsem za to, že po letech zase pracuji, vděčná, na intenzitě psaní a komentování, stejně jako na mé intelektuální a citové investici do blogu se to přece jen projevilo :-)

Doufám, že v tom novém roce si to všechno tak nějak lépe sedne a že mě celé to blogování a všechno kolem bude pořád tak bavit, těšit a naplňovat ...

Těším se na nové příspěvky svých oblíbených blogerek a hlavně na to, co nového, zajímavého a báječného přinese další rok mně samotné ...

Domečkový diář už mám připravený, tak hurá na to!!!


2014 - 2015

Ať v temnotách vždycky vidíte světlo a ať se máte stále kam vracet ...




A všem svým milým čtenářům moc děkuji za to,
že chodíte, čtete a komentujete,
zkrátka za to, že tu pro mě jste ♥


A jako výraz mých díků tu pro vás něco malého mám -
pokud vás oslovilo moje korálkové tvoření,
nabízím vám možnost jeden z mých korálkových náhrdelníků získat.
Stačí jediné - napsat mi do komentářů kontakt na vás.
Můžete si vybrat z už hotových korálků, které nabízím tady,
nebo se spolu můžeme domluvit na originální kombinaci
barev a tvarů čistě podle vašich představ
a já náhrdelník moc ráda vytvořím přímo pro vás.

Přesně za 14 dní, v pátek 16. 1. pak s Eliškou vylosujeme výherce.

Hodně štěstí!

39 komentářů:

  1. Ahoj, hlásím se na soutěž o tvoje krásný korálky... kontakt na mě máš;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, tak já taky zkusím štěstí :-) Markéta
    mmarkytka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný diář, to světýlko domečku je super. A taky korálky, takže zkusím štěstí. Já se na ně teprve chystám, ještě jsem je nezkusila ,ale už mám i korálky i bavlnku. Budu ráda, ksyž se podíváš i ke mně na blog. Mávám do dálky a přeji všem zúčastněným hodně štěstí. Marcela-macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a za komentář :-)
      Háčkování s korálky určitě vyzkoušej, je to úžasný relax a jakmile člověk získá ten grif při navlékání (zvlášť drobný rokajl je někdy fakt výživný :-), jde to pak už skoro samo :-) Mám z nich radost a hodně mě to baví - kombinovat různé barvy a tvary a tak ...
      S diářem jsem fakt spokojená, domeček se světýlkem je úžasný i na živo :-) Papelote mám už druhý rok a moc mi vyhovuje ten formát - je týdenní a vedle má volnou stránku na poznámky.
      A díky za pozvání na Tvůj blog, moc ráda přijdu kouknout ...
      Zdravím do Irska a přeji krásný den J.

      Vymazat
  4. Ahoj Jani, korálky máš moc pěkné. Tak zkusím štěstí.
    kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, blahopřeji k ročnímu výročí tvého blogu:-) a doufám, že budeš oslavovat i další roky:-) Korále a korálky mám moc ráda a tak se s chutí připojím do soutěže. ahoj Zuzana koralkydnu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko,
      díky moc! Taky doufám :-)
      A při názvu Tvého blogu se vůbec nedivím, že máš ke korálkům tak pozitivní vztah, to se rozumí samo sebou :-))

      Vymazat
  6. Tvému bločku přeji ještě hodně takových krásných výročí a tobě fůru tvůrčích inspirací a relaxu zde mezi námi. Ať tě stále naplňuje štěstím, radostí a příjemnými zážitky.
    Ač jsem ho objevila díky kamarádce teprve před nedávnem, ráda k tobě chodím. Tvoje korálkování je krásné a tak zkusím svoje štěstí.
    mari.suchankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za milá slova a přeji hodně štěstí!

      Vymazat
  7. Milá Jani, i já brzičko oslavím svůj první rok, tak Tě zvu i na soutěž ke mně a já se hlásím k Tobě. Zároveň držím palečky, ať ten letošní ŕok je pohodový, krásný a plný inspirací...Inka email : j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji za přání a za pozvání na Tvůj blog!
      Hned jdu na to! :-)

      Vymazat
  8. Chérie, už rok...ten čas tak letí. Tvůj blog je mou kontinuální literární inspirací. A korálky...ta jsou nebeské :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, chérie ♥
      Jsem moc ráda, že Tě ty mé knižní tipy inspirují, protože jak já Tobě, tak Ty mně :-)

      Vymazat
  9. Milá Jani, přeji Tobě i Tvému blogu další rok plný vtipných, inspirativních textů, skvělých zážitků a nádherných fotek. Tvoje korálky měly pod stromečkem ohromný úspěch - hlásím se tímto do soutěže! petrafai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petru ♥
      Děkuji za přání! A jsem přešťastná, že se vánoční korálky líbily, to mě opravdu moc těší! Ježíšek a narozeninový skřítek je Ti kdykoliv k dispozici, protože to je fakt radost ♥

      Vymazat
  10. Ahoj Jani, Tvůj blog jsem zatím neznala, ale díky všudypřítomné Ajce jsem tu. Máš tady spoustu krásných věcí, korále s háčkováním jsem taky neznala, ale určitě ráda vyzkouším (aspoň pro svoje holčičky) - a pro sebe ráda zkusím štěstí u Tebe.
    Co se týká článku, vidím to stejně, celý tvořivý blogový svět je úžasná vzpruha ve všedních dnech a koutek, kam se můžeme na chvíli schovat přede všemi povinnostmi a dát se zas dohromady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světluško,
      díky za milá slova, máš naprostou pravdu, s blogem to vidím úplně stejně :-)
      Háčkované korálky jsou pro mě úžasný relax a ačkoliv to možná vypadá složitě, opak je pravdou :-) Určitě to s holčičkami vyzkoušejte! Naše Eliška se mě pokaždé, když nějaké dělám, ptá, jestli budou pro ni (a to jich už má takových deset nejmíň :-), takže u holčiček je zájem a úspěch vždy zaručen! :-))

      Vymazat
  11. Jsem překvapená, jak jsou háčkované korálky moc krásné, jsem totiž na tomto blogu poprvé. Zkusím tedy taky štěstí. Přeji hodně radosti při hezké tvůrčí zábavě. Marie. psotovam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,
      díky, já si u nich vždycky super odpočinu :-)

      Vymazat
  12. Jani, moc Tě zdravím a taky se hlásím :)
    Kristina
    kaverna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, diář je moc pěkný, líbí se mi to světýlko v domečku.
    Háčkované korálky jsou nádherné, můžu se taky přihlásit.
    Měj se krásně. Jana janela.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      děkuji, diář je vážně skvělý, okýnko je výborný nápad, mám z něj radost :-)
      Samozřejmě si Tě píšu a přeji hodně štěstí!

      Vymazat
  14. Jani, ať ti to dál takhle hezky bloguje! :)))

    A jelikož korálků není nikdy dost, tak se taky hlásím. Nebo by se mi hodily i nějaké pro ségru, narozeniny se blíží a ty ježíškovské se jí líbily ;)
    PS: kontakt máš :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, zlato, budu se snažit :-)
      A jsem ráda, že se ségře líbily :-)
      P.S. Mám? :-))

      Vymazat
  15. Hodně tvůrčí nálady a inspirace , přeju, k blogovému výročí. Krásná práce, nejen s korálky, o které si také ráda zasoutěžím. Marie - toffo.toffo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, díky moc a hodně štěstí!

      Vymazat
  16. Jani, tak sa hlásim aj ja. Tvoj blog som nepoznala, ale teraz sem už určite zavítam častejšie ak nie aj pravidelne. :) Dúfam, že ešte stíham termín. 16teho je skvelý dátum, lebo moja dcéra má meniny. Tak možno bude aj darček, ale asi skôr pre mňa ako pre ňu, nakoľko ona korálková nie je. :)
    Prajem Ti veľa inšpirácií a pohodu v živote.
    lcepanova@centrum.sk
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, potěšilo mě, že Tě můj blog zaujal a moc ráda Tě tu, Ľubico, kdykoliv přivítám :-)
      Na seznamu Tě samozřejmě mám - soutěž ukončím dnes o půlnoci a losovat budeme v sobotu.
      A Tvé Kristíně přeji k dnešním jmeninám všechno nejlepší! :-)

      Vymazat
  17. Moc krásný blog. Vůbec jsem o něm nevěděla. Ať se daří i nadále přeje Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji!
      Jsem moc ráda, že sis mě našla :-)

      Vymazat
  18. Koukám a budu se ráda vracet a domečkový diář je pro mě krásný :o) Jsem ráda, že jsem klikla na jiném blogu na odkaz. Ať se daří ..........Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky a ještě jednou díky, že sis na mě klikla :-)

      Vymazat
  19. Moc se mi líbí tvoje korálky a navíc úžasné barevné variace. Zdravím a přeji i nadále mnoho tvůrčích nápadů
    Ivana - pod.javorici@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ivano, to mě moc těší!
      Dumat nad nejrůznějšími barevnými kombinacemi přízí a korálků je pro mě opravdu radost ...

      Vymazat
  20. Ahoj, Janičko!
    Máš moc kráááásné korálky. Kdyby se štěštíčko unavilo třeba...tak tady je můj kontakt! :) paulina.p@email.cz
    Pavlína

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)