úterý 13. ledna 2015

Nejsem žádný Mičurin ...


... a mé pěstitelské úspěchy jsou v podstatě nulové ...
Doma mám na parapetu pár nenáročných pokojových rostlin
a do žádných "větších akcí" se rozhodně nepouštím,
protože je mi těch rostlinek líto ...

Před Vánocemi jsem si ale koupila svůj první hyacint v životě
a on mi třiadvacátého takhle krásně vykvetl ...



A je tak nádherný, milý, okulahodící a nenáročný,
že mu asi brzy pořídím nějaké další barevné kamarády ...





Jsem z něj prostě paf a jeden z mých cílů v novém roce 
zní proto jasně: Stanu se pěstitelkou hyacintů!
A samozřejmě rovnou vášnivou!

4 komentáře:

  1. Šikula! Taky jsem jednou podlehla a navzdory své (ne)schopnosti udržet kvítka (holt ne každý umí usušit i kaktus :D ) jsem si koupila modrofialový. Krásný byl, to jo, ale ta vůně na mě byla moc a skončil na okně v nejméně používaném pokoji, božátko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já se právě na nějaký ten do modra chystám ...

      Vymazat
  2. Pěkná barva:-) Jo, kamarády by to chtělo:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :-)) Zítra mám v plánu jít mu nějaké nalovit :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)