sobota 17. ledna 2015

Máme výherce ...


... korálkového losování!!!

Nejdřív chci ale vám všem poděkovat, že jste se do losování zapojily,
 za vaše komentáře a za tu spoustu milých slov, které jste mi napsaly! 
Opravdu jste mě potěšily, moc si toho vážím 
a hlavně mám obrovskou radost,
že se vám moje korálkové tvoření líbí!





Dneska před obědem jsme se s Eliškou na losování vrhly -
pečlivě jsme vás v míse promíchaly a Eli trvala na tom, že musí mít přes oči šátek,
aby nemohla podvádět a koukat :-)


A tady máme výherkyni!

Losování za pět minut dvanáct, protože Elišce už šátek začal sjíždět dolů
a volala: Mami, rychle, já skoro vidím!!! :-))



Jenomže pak jí bylo líto, že už je konec a protože ji to hodně bavilo,
 přemluvila mě, abychom losovaly ještě dál -
finální počet výherců jsem tedy v rámci zachování určitých pravidel
alespoň usmlouvala na tři a dost :-))

A Eliška vylosovala ještě další dvě z vás ...



Takže všem třem výherkyním obrovská gratulace!!!



Jsem moc zvědavá, jestli si dámy vyberou tady
nebo jestli spolu budeme společně vytvářet něco nového na míru  ...
Už se moc těším!

A slibuji, že tohle korálkové losování určitě nebylo poslední!

Mějte se všichni krásně a
ještě jednou všem děkuji za účast,
jste moc milí ♥

6 komentářů:

  1. Jééé, já mám radost:-), že Eliška měla pro mne tak šťastnou ruku a že jsi rozšířila počet:-) Děkuji. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, potěšení je na naší straně :-)

      Vymazat
  2. Jejda...vyhrávám a mooc děkuji Elišce a její mamce :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Super milé losování, usmívám se :-)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)