čtvrtek 22. ledna 2015

Královská modrá ...


... pro švagrovou pod stromeček ...

Moje druhé háčkované bolerko v životě.

To první byla katastrofa - vůbec jsem si nevěděla rady se střihem, naivně jsem ho háčkovala tak nějak intuitivně a vylezlo z toho cosi podivného, což mě štvalo a mrzelo o to víc, že to byl dárek pro kamarádku, takže ho mé milé Petru výhledově musím vypárat a předělat ...

Tentokrát mi to švagrová usnadnila tím, že mi donesla jedno své starší bolerko jako vzor
a to mi dost pomohlo (alespoň co se proporcí týče).

Přesto vidím chyby a nedokonalosti,
ale chci na tom zamakat a zlepšovat a zlepšovat, nebojte :-)
Holt bolerko není jednoduchý nákrčník nebo košík a já su vlastně pořád začátečník ...


... je z Camily, barva 5317 Královská modrá ...
Padlo na něj sedm klubíček a protože jsem absolutně neměla správný odhad,
objednala jsem jich nejdřív jen pět a dva dny před Vánoci jsem zjistila, 
že nemám z čeho udělat rukávy ...
Myslela jsem, že mě klepne ...


Důležitý poznatek - modrá se pozdě odpoledne fakt pěkně blbě fotí ...

Když jsem zkusila fotit v režimu bez blesku, sežralo mi to všechnu barvu ...



V galanterii potřebný odstín podle očekávaní neměli,
tak jsem v zoufalství koupila dvě klubka co nejvíce podobné příze od konkurence.
Naprd samozřejmě, protože ačkoliv se mi na umělém světle zdálo,
že se  drobná barevná odlišnost ztratí, v reálu to bylo jako pěst na oko a dokonce i můj muž,
který tomu rozumí jako koza petrželi (doteď není schopen rozlišit,
 jestli zrovna háčkuju nebo pletu :-)), prohlásil, že tohle dohromady tedy nee ...


Vyřešil to "dárkový poukaz", na němž jsem přísahala,
že po dodání zbývající příze všechno dokončím as soon as possible :-)


Moje švagrová je zgruntu hodná ženská, takže mi tenhle ježíškovský laps naštěstí prošel 
a já jsem se do budoucna poučila, že více je někdy lépe -
a stejně se ta příze navíc doma neztratí :-)


Teď mám slavnostně hotovo a předáno, 
takže Vánoce 2014 jsou definitivně za mnou :-)

A švagrová před chvílí psala, že vše sedí, jak má a že se jí líbí,
takže uf ... jdu před barák odnést ten šutr, co mi  právě spadl ze srdce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)