pondělí 26. ledna 2015

Bílo ...











4 komentáře:

  1. Jani, u nás bílo až dnes a jen den. Moc děkuji, dnes dorazil balíček a mám radost, vzpomněla jsem si na kameny a kamínky v moři na které koukám když odpočívám a nic nemusím...vzpomínky a dárek=hezký večer.
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      díky za milý komentář, to jsem ráda, že balíček dorazil v pořádku, že se Ti korálky líbí a že snad splnily Tvá očekávání! Třikrát uf ... :-))
      Když jsi napsala, že chceš nějaké mořské, ta modrozelenobílá barevná kombinace mi připadala ideální - tak se mi ulevilo, že jsem to trefila :-)
      Měj se krásně a zase někdy ...
      Jana

      Vymazat
  2. A u nás deštivo a louže ..... aha, zapomněli jsme si požádat o sněhovou protekci:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to právě musíte, jinak máte utrum! :-))
      P.S. U nás se ale už taky nebezpečně otepluje ...

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)