úterý 20. ledna 2015

105 ...

Zdroj


Tak  přesně tolik se mi loni podařilo přečíst knížek.
Velkou roli v tom určitě sehrál fakt, že jsem v únoru začala po dlouhé době znovu chodit do knihovny. A pak taky že až do konce května jsem vlastně byla doma, takže se mi během dne dařilo těch chvilek na čtení vyšetřit přece jenom víc než teď za "normálního" provozu :-) To čtu nejvíce na cestě z/do práce a chvilku večer před spaním.

Ale mám ze sebe radost, protože jak jsem si pořád myslela, že doma krním, tak s takovouhle bilancí teda asi zase tak nekrním :-))

K některým přečteným knihám se mi podařilo napsat příspěvek, u více než poloviny jsem to ale bohužel z nedostatku času nezvládla a už se mi asi nepodaří se k nim vrátit, i když možná nějaké menší shrnutí mých dojmů z četby a nějaké základní info k ději bych alespoň u těch, které mě oslovily nejvíc, zvládnout mohla. Uvidíme ... budu si držet palce ...

Takže seznam i s případným odkazy na článek máte tu:

Leden

1) Jiří Hájíček - Rybí krev
2) Bohuslav Reynek - Svěcení
3) Simon Mawer - Skleněný pokoj
4) Jakub Deml - Moji přátelé
5) Gustav Meyrink - Golem

Únor

7) Anna Achmatova - Černý anděl v závějích
8) Petra Soukupová - Marta v roce vetřelce
9) Miloš Urban - Mrtvý holky

Březen

10) Irena Dousková - Oněgin byl Rusák
11) Josef Formánek - Mluviti pravdu
12) Petra Soukupová - K moři
13) Khaled Hosseini - Tisíce planoucích sluncí
14) Petra Soukupová - Zmizet
15) Petra Hůlová - Přes matný sklo
16) Josef Formánek - Létající jaguár
17) Miloš Urban - Lord Mord
18) Jana Šrámková - Hruškadóttir
19) Khaled Hosseini - Lovec draků
20) Jan Balabán - Zeptej se táty

Duben

21) Tomáš Zmeškal - Milostný dopis klínovým písmem
22) Josef Formánek - Prsatý muž a zloděj příběhů
23) Jiří Hájíček - Dřevěný nůž
24) Petra Hůlová - Umělohmotný třípokoj
25) Emil Hakl - O rodičích a dětech
26) Simon Mawer - Dívka, která spadla z nebe
27) Josef Formánek - Syn větru a Prsatý muž
28) Yasmina Khadra - Kábulské vlaštovky
29) Jana Šrámková - Zázemí
30) Jiří Hájíček - Selský baroko
31) Simon Mawer - Mendelův trpaslík
32) Paul Torday - Lov lososů v Jemenu
33) Filip Sklenář - Červené dlaždice
34) Josef Formánek - Umřel jsem v sobotu

Květen

35) Corinne Hofmann - Bílá Masajka
36) Barbora Šťastná - Šťastná kniha
37) Jan Němec - Dějiny světla
38) Emil Hakl - Pravidla směšného chování
39) Miloš Urban - Hastrman
40) Marcela Serrano - Deset žen
41) Jaroslav Rudiš - Potichu
42) Petra Hůlová - Macocha
43) Markéta Pilátová - Má nejmilejší kniha
44) Irena Dousková - O bílých slonech
45) Matthew Quick - Terapie láskou

Červen

46) Jan Balabán - Kudy šel anděl
47) Jaroslav Rudiš - Grandhotel
48) Jiří Hájíček - Dobrodruzi hlavního proudu
49) Ruta Sepetys - V šedých tónech
50) Jaroslav Rudiš - Národní třída
51) Michal Ajvaz - Lucemburská zahrada
52) Petra Procházková - Frišta
53) Miloš Urban - Paměti poslance parlamentu
54) Miloš Urban - Pole a palisáda
55) Jaroslav Rudiš - Nebe pod Berlínem

Červenec

56) Emil Hak - Let čarodějnice
57) Dagmar Šimková - Byly jsme tam taky
58) Jiří Jilík - Žítkovské čarování
59) Pavel Trtílek - Poslední kniha
60) Evžen Boček - Aristokratka ve varu
61) Marek Šindelka - Zůstaňte s námi
62) Jaroslav Žváček - Lístek na cestu z pekla
63) František Hrubín, Ota Janeček - Trávy

Srpen

64) Radka Denemarková - Peníze od Hitlera (Letní mozaika)
65) Miloš Urban - Přišla z moře
66) Radovan Lipus, David Vávra - Šumná města
67) Hana Andronikova - Srdce na udici
68) Emil Hakl - Skutečná událost
69) David Nicholls - Jeden den

Září

70) Petra Hůlová - Cirkus Les Mémoires
71) Markus Zusak - Zlodějka knih
72) Martin Ryšavý - Vrač
73) Markéta Baňková - Straka v říši entropie
74) Karel Šiktanc - Dílo 8 (Řeč vestoje, Vážná známost, Nesmír, Čistec)
75) Petr Kukal - Deník muže ve středních letech
76) Sara Gruen - Voda pro slony
77) Radka Třeštíková - Dobře mi tak
78) Jiří Hájíček - Snídaně na refýži

Říjen

79) Jan Bittner - Deník kastelána
80) Martin Reiner - Básník (román o Ivanu Blatném)
81) Emil Hakl - O létajících objektech
82) Markéta Pilátová - Tsunami blues
83) Markus Zusak - Posel
84) Evžen Boček - Poslední aristokratka
85) Petra Hůlová - Čechy, země zaslíbená
86) Zuzana Brabcová - Stropy
87) Tereza Límanová - Domeček
88) Alena Mornštajnová - Slepá mapa
89) Paolo Coelho - Rukopis nalezený v Akkonu

Listopad

90) Petra Hůlová - Strážci občanského dobra
91) Khaled Hosseini - A hory odpověděly
92) David Nicholls - Otázka za deset
93) Jonas Jonasson - Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
94) Ruta Sepetys - Potrhaná křídla
95) Jiří Hájíček - Fotbalové deníky
96) Irena Dousková - Darda
97) Simon Mawer - Pád

Prosinec

98) Emil Hakl - Hovězí kostky
99) Haruki Murakami - Spánek
100) David Nicholls - Záskok
101) Radka Denemarková - A já pořád kdo to tluče
102) Irena Dousková - Čím se liší tato noc
103) Jan Folný - Buzíčci
104) Radka Denemarková - Kobold
105) Josef Formánek - Úsměvy smutných mužů



Uf ... koukám, že ten únor byl nějaký slabý :-) Ale zase v tom dubnu náhodou ... :-)

Jsem zvědavá, k jakému číslu dojdu v prosinci letos, ale myslím, že tolik to asi rozhodně nebude ...
Každopádně, je to výzva :-))


Tak ať je pro vás i pro mne rok 2015 (samozřejmě mimo jiné) 
rokem dobrých knih a krásné čtenářské zážitky!!!

2 komentáře:

  1. Pěkně, pěkně... já to nepočítám, bo bych se musela stydět. Nestíhám to - navzdory skoro hodinové cestě do práce. Ale ráno si většinou radši ještě zdřímnu a odpoledne si díky studentíkům a jejich unaveným zavazadlům málokdy sednu.
    Ale marně tu hledám nějakého Terryho - neslíbilas mi, že si něco zkusíš přečíst? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si ho dám jako závazek č. 1 na letošní rok, jo? :-))
      A s kterou knížkou bych měla začít? No, teď, babo, raď! :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)