středa 17. prosince 2014

Mám velkou radost ...


... protože na mě v neděli vykoukla na Fleru má první objednávka na korálky :-)
A od úplně cizího člověka! Žádná soucitná kamarádka nebo maminka :-))

Byly to tyhle  s velkými karmínovými rokajly se širokým průvlekem
 na tmavěšedé bavlnce ...




... a hned v pondělí ráno další zájemce  - o tyhle lehké akrylové multibarevné ...



No věřili byste tomu? Takový fofr najednou :-))
Mně to hlava ještě pořádně nebere 
a mám obrovskou radost, že se moje korálky někomu líbí ...

Tak jsem je vánočně zabalila a šly ...

Mějte krásný advent, já mám předčasného Ježíška už teď :-))

2 komentáře:

  1. Však jsi šikulka.-)
    Ono se to rozhýbe, neboj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Ajko :-)
      No, to bych ráda, uvidíme, uvidíme :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)