neděle 16. listopadu 2014

Nikdy neměj strach ze stínů ... 

Prostě znamenají, že někde na blízku svítí světlo ...

... české papírnictví Papelote 
ve spolupráci s hospicovým občanským sdružením Cesta domů,
které usiluje o zlepšení péče o umírající,
vypustilo do světa tenhle nádherný diář na rok 2015 ...


... a to hned ve dvou variantách - švestkově fialové se žlutou a titulním citátem ♥
... a temně šedé s domečkem a svítícím okýnkem ♥


...  menší A5, s gumičkou, kapsou, záložkou, dvěma pohledy a krásnou tužtičkou ...


... týdenní plánovací s volnou stránkou na poznámky - 
což je formát, který mi osobně maximálně vyhovuje
a jak jsem se letos v papírnictvích přesvědčila,
naprosté většině týdenních kalendářů ta volná stránka chybí ...


... diář Papelote pro Cestu domů jsem měla už letos
a jsem z něj nadšená stále, i když už máme za sebou 46. týden roku ...
Zkrátka nám to spolu klape :-)


... a proto se už teď tetelím radostí -  mám totiž přísně tajné indicie,
že i letos se Ježíškovi podařilo navázat spojení :-)

A určitě se koukněte i do Dobročinného obchodu Cesta domů,
možná Vás tam něco cvrnkne do nosu a spolu s radostí pod stromečkem
také přispějete na dobrou věc ...

Já jdu nahlížet ...


Fota z eshopu Cesta domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)