čtvrtek 27. listopadu 2014

Červenomodré ...

Poslední dobou moc nestíhám, jsem nějaká rozlítaná,
nevyspaná, unavená a nachcípaná ...
V rámci Vánoc mám spoustu plánů,
co všechno uháčkuju, upletu a ukorálkuju,
ale nějak se mi zatím nedostává toho nejdůležitějšího - totiž času ...
Všechno je teď nějaké hektické, doma, v práci,
s Eliškou a jejími školkovými předvánočními aktivitami ...
Programově se odmítám v tomhle období honit a stresovat,
ale zatím se mi to nějak nedaří a nedaří ... 
... snad se to časem zlepší, i když s nastupujícím adventem
obecně převažují spíše opačné tendence, co?
Tak letos ne, prosím pěkně! Já se nedám! :-)

Jsem fakt šťastná, když se mi podaří večer vyšetřit chvilku
na nějaké to "motání" ...
A přestože jsem teď sice nějaké korálky "na zakázku" dělala
a brzy vám je tu ukážu,
 už dlouho jsem neuháčkovala nic sama sobě si.
Tak jsem se rozhodla, že  tyhle červenomodré nebudu posílat dál do světa
a nechám si je.

Ve čtvrtek jsem je měla poprvé v práci
a mám z nich radost ♥



... příze tmavěmodrá a větší, krásně červený rokajl Preciosa s leskem ...







Mějte hezký zbytek týdne ♥

Já budu o víkendu zase jednou ta sobecká matka
a ze soboty na neděli odcházím na "dýchánek" ke kamarádce ...
budeme pít Imhotepy, poslouchat hudbu, koukat na filmy
a sušit u toho křížaly :-)
A slibuju, že neodpadnu už v deset večer jako minule :-))

6 komentářů:

  1. Jani, s blížícím se adventem to bude spíš všechno ještě rychlejší :-) Taky se snažím držet tempo, ale honit se nehodlám. Dneska nafotím poslední novou várku bloků na eshop a hotovo. Začnu se věnovat koupi dárků, protože nemám vůbec nic a letos se mi do toho popravdě ani nechce. Nedávno jsem četla o dárcích moc pěkný příspěvek od Báry Perglové a naprosto se s ním ztotožňuji. Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se toho taky právě tak trochu bojím, že to bude všechno ještě eskalovat :-) Ale fakt jsem odhodlaná se nedat, nepodlehnout a jet to letos prostě hlavně na tu pohodu :-) Tak si (nám) budu držet pěsti :-)
      Dárky máme doma vyřešené tak napůl - když mě něco osloví a cvrnkne do nosu, nakupuju průběžně a různě po bytě schovávám (a následně samozřejmě hledám :-)), zbytek máme většinou promyšlený a víceméně jasný z toho, jak pozorně nasloucháme přáním nebo nenápadně sondujeme :-) Ale čím jsem starší, času je méně a méně, děti rychle rostou a blízcí lidé odcházejí, stokrát důležitější než nějaké dárky je pro mě fakt to, že se všichni sejdeme, u něčeho dobrého posedíme, nasmějeme se a prostě jsme SPOLU ... možná to zní jako klišé, ale je to zkrátka tak.
      A na Báru Perglovou kouknu, to mě zajímá.
      Barunko, tak ať máš při nakupování šťastnou ruku a hezkou první adventní neděli!

      Vymazat
  2. Beru tě za slovo a slibuju, že se taky pokusím neodpadnout! ;) Sice už nám není -náct, ale něco ještě vydržíme, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo, čas letí jak splašený .... ale všechno se taky stihnout nedá, tak proč se s tím stresovat:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)