pondělí 3. listopadu 2014

Černý Petr ... 



... od pana Šmalce, který je k dostání třeba tady,
dorazil k nám na sever před časem v balíčku z pražských Dejvic,
stejně jako na Vánoce tohle Šmalcovo maxipexeso ....


... mnohokráte děkujeme, Petrůů, nadšené jsme byly obě,
já možná ještě o fous víc
 aneb proč se veřejně nepřiznat k přetrvávající infantilitě :-)


... i když - mám lehké podezření, že přece jen tak trochu 
taky jsem autorova cílová skupina - obrázky mají totiž vtip, nápad, šťávu a drive,
což dospěláka spolehlivě pobaví a rozesměje 
a vnímavá dítka vymazlené a humorné detaily také určitě ocení ...







... Elišku třeba hodně baví pán v cirkusu schovaný za žlutý balónek
a pořád řeší, jak asi vypadá  ...


... a tahle dvojice karet je taky výborná a výstižná -
matky intelektuálky si prostě čas na knihu najdou za všech okolností ...


2 komentáře:

  1. Jani, vím, jak moc se Vám líbilo pexeso, takže jsem byla móc zvědavá, co řeknete na Černého Petra:-) Jsem ráda, že Vám "sedl"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru, jsme opravdu nadšené, ten pan Šmalec je fakt dobrý a vtipný týpek :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)