pondělí 13. října 2014

Náramek ...


... starý, stříbrný, tepaný, těžký, poctivý, památeční, nádherný a jedinečný ...


... protože od dědečka pro babičku,
od babičky pro moji maminku
a od mamky pro mě ...







... dědeček Karel - táta mojí maminky - by měl dneska 101 let ...
... zemřel na rakovinu, když mi bylo dvanáct a já na něj často myslím -
jaké by to bylo, kdyby tu byl pořád s námi, 
jakou by měl radost z nás vnuků a z našich dětí ... 
... a jestli by ho to tu ještě bavilo ....
Dědeček byl takový ten typický elegán ze staré školy, 
co ani s košem nešel bez saka a bez klobouku 
a ve stáří si byli děsně podobní s Jeanem Maraisem ♥




... ještě pořád se mi o něm někdy zdá a s mamkou to vždycky bereme jako dobré znamení,
když za námi děda přijde do snu ...
... bohužel ale chodí čím dál méně a já si proto čas od času (sama nebo s Eliškou)
vytáhnu jen tak pro připomenutí staré fotky, protože paměť je ošemetná ...

Třeba tuhle jeho fotku má Eli moc ráda - vysmátý dědeček uprostřed nad krávou...


 ... když chtěl děda jednou udělat radost mojí krásné babičce Mirce, 
která byla o devatenáct let mladší a děda na ni děsně žárlil, 




koupil jí právě tenhle tepaný stříbrný náramek ...


... předtím ovšem musel prodat svoje hodinky ...

... když ho pak už babička s přibývajícími lety nepřetáhla přes zápěstí,
dala ho mojí mamince ...
... mamce už ale taky začaly natékat ruce a tak si našel cestu ke mně -
a já ho nosím nesmírně ráda a mám z něj velkou radost,
protože je pro mě nejen krásnou památkou po babičce, 
ale také vzpomínkou na milovaného dědečka ...

... pevně doufám, že to moje ruce dají
a že ho budu nosit ještě hóóódně dlouho,
protože to je vám taková krása ♥



2 komentáře:

  1. Ten je krááásný! Úplně mě mrzí, že nic takového rodinného děděného nemáme....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím si ho příště vzít, až se uvidíme, bo naživo je ještě stokrát krásnější ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)