pátek 24. října 2014

Aspoň jednu každý týden ...


... 43/2014 ...


... dneska nemocně - doznívající laryngitida a tracheitida -
takže čajujeme, sirupujeme, odpočíváme, čteme, malujeme,
sledujeme Boba a Bobka a nedodržujeme nařízený hlasový klid, 
protože Eliška tu pusu opravdu nezavře a v jednom kuse něco
zpívá a vykřikuje, bo to prostě jinak už neumí :-)

A já se jen modlím, abych to od ní nechytla, 
protože příští víkend mě čeká další setkání,
na které se těším už hrozně dlouho a moc by mě mrzelo,
kdybych musela zůstat doma ...
Takže se  v rámci prevence dopuju céčkem a lichořeřišnicí, 
snažím se ignorovat "divný" pocit v krku, 
bo psychosomatika je sviňa,
a taky se musím ovládat, abych se s Eli moc nemazlila,
což je, jak každá máma ví, fakt děsně těžké,
zvlášť když máte doma maroda ...

Spoléhám hlavně na tu lichořeřišnici, co ji pravidelně užívám,
mám tu imunitu fakt o poznání lepší, tak snad zabere i teď. 
Musí!

Držte mi pěsti!

Buďte zdraví a mějte krásný víkend!

2 komentáře:

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)