úterý 9. září 2014

Z deníku kocoura Modroočka ...


... další milá vzpomínka z dětství ...


... co zabrala i na Elišku :)


"Dvojnožec je vůbec velmi nešikovný. Nedovede chodit tiše ani skákat po výškách. A psát umí jen jednou tlapkou. A to ještě divným černým drápkem, který vůbec nedrápe, jenom šustí a skřípe po tom bílém, na co on píše. Jednou jsem chtěl vědět, jak vlastně dvojnožec tím černým drápkem píše. Když jsem to chtěl vyzkoumat, vypadl dvojnožci drápek z tlapky a skutálel se na zem. Já hups za ním, aby neutekl. Celou tlapku jsem si začernil, a když jsem si ji pak umyl, začernil jsem si také jazyk. Kočky, to nebylo dobré.
Já umím psát oběma předními tlapkami. Píšu teď do toho velkého, měkkého, co v tom dvojnožec odpočívá. Ale musím psát, když on nekouká. Jinak dostanu. Ať, co napíšu, to tam zůstane. A budu psát každý den, budu si psát deník."



... ilustrovala všem dobře známá paní Helena ...



... zvířátkům Josef Kolář vymyslel nápaditá jména - Modroočko se potkává třeba s kocourem Bělovousem Zrzundou, ježkem Frantou Šramotou, králíkem Bílým pírkem, veverkou Zrzavým plamínkem nebo křečkem Brzobohatým ...



... za nás dostává Modroočko palec nahoru :))



Eliška má nové vydání z Albatrosu, Praha 2012.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)